Driven koordinator till internationellt bolag

BrainPeople AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BrainPeople AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-03

Arbetsuppgifter
Arbetsbeskrivning: Som koordinator / administratör kommer du att vara en del av ett dynamiskt och framtidstänkande team. Du kommer att ha en central roll där du både kommer att ha kontakt med konsulter och vara administrativt ansvarig för vissa delar av företagets processer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Avtalshantering av nya kunder
• Förlängning av anställningsavtal
• Ansvarig för konsulters tidrapportering
• Vara behjälplig med löneadministration
• Ansvara för utläggsunderlag samt administrera dessa
• Vara delaktig vid introduktion av nyanställda
• Koordinera administrativa processer

I tjänsten kommer du även att vara behjälplig med att planera företagsaktiviteter och kickoffer.

Arbetets omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flextid. Start enligt överenskommelse, dock gärna omgående. Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd som konsult på Brainpeople. Uppdraget kommer pågå i minst 6 månader med stora möjligheter till förlängning.

Profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete, meriterande är om du arbetat med likande arbetsuppgifter tidigare. Meriterande är även om du arbetat inom bemanningsbranschen tidigare. Utöver detta behärskar du svenska och engelska flytande i tal och skrift, samt har mycket goda kunskaper i Microsoft Office, främst i Excel.

Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är självständig, driven och serviceinriktad. Du är trygg i dig själv och i din yrkesroll. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är en lagspelare med hög social kompetens och utför alltid ditt arbete med högsta noggrannhet. Du motiveras och trivs i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Utöver detta är du en prestigelös person som tycker om att jobba med varierande uppgifter, stora som små.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Beatrize Olsson på telefon: 08-501 685 24.

Om företaget
Företaget är ett internationellt konsultbolag som är noterat på Nasdaq börsen och har ca 4 000 konsulter fördelade på ett 80-tal kontor i världen. Tjänsten är belägen på deras kontor i centrala Stockholm.

Om företaget
Brainpeople är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar, rekryteringsuppdrag och omställning. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är Ekonomi & HR, Kundtjänst & Administration, IT & Teknik, Marknad & Försäljning.

Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1002
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Beatrize Olsson 08-501 685 24

Företag
Brainpeople AB

Adress
Brainpeople AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2416787

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BrainPeople AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BrainPeople AB: