Driven Kontors- Och Marknadsassistent Till Aspect Properties
Resultat AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resultat AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en driven och ansvarstagande person med ett stort intresse för marknadsföring och kommunikation? Då kan vi ha en tjänst som passar dig!
Om företaget
I den här rekryteringen samarbetar Aspect Properties med Resultat AB. Aspect Properties huvudsakliga affärsidé är att utveckla moderna bostadsfastigheter i Sverige, de är en del av koncernen som ägs av Octego Group AB. Koncernen med drygt 100 anställda genomsyras av en vision att driva fastighets- och byggbranschen framåt. Aspect Properties är ett innovativt företag som lägger stor tyngd vid ett starkt samarbete.
Kontoret är placerat i Liljeholmen dit du lätt kan ta dig kommunalt. De som arbetar hos Aspect Properties har en bred bakgrund inom byggnation, arkitektur, design, ekonomi och juridik. Nu söker de ännu en medarbetare som kan ansvara för kontoret och för kommunikationen på företaget.
Dina arbetsuppgifter
Som marknads- och kontorsassistent kommer du att ha en bred roll som både består av ansvarsområden inom kommunikation samt administration. Du kommer att vara en högra hand för ledningen och utföra protokollskrivning. Dina arbetsuppgifter består av:
• Ta emot post samt svara på mail och i telefon
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvara för hemsidan och sociala medier
• Göra eventuella utskick
• Arkivering av räkenskapsmaterial
• Ansvara för kontorets kassaskåp, larm och övriga avtal
• Ansvara för avtalsreskontra
• Se till att städning utförs
• Ansvara för gruppens skrivare och servrar
Din profil
För att lyckas inom denna tjänst bör du ha bred kunskap om och ett intresse för sociala medier och kommunikation. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenheter inom marknadsföring. Vi ser även att du är flexibel och att du tycker om att mötas av nya utmaningar. Som person är du social, positiv och har inga problem att jobba självständigt samtidigt som du har god samarbetsförmåga. Du är även ansvarsfull och driver gärna egna projekt.
Framgångsfaktorer
• Driven person
• Stort intresse för sociala medier och kommunikation
• Meriterande med en bakgrund inom marknadsföring
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss, följ oss gärna på:
www.facebook.com/Resultatab och
www.instagram.com/resultatab Ansökan
START: Omgående, med förståelse för uppsägningstider
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Liljeholmen
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Jenny Rinne, 072 - 277 29 98
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-10-06
Tjänsten är en direktrekrytering där du kommer bli anställd hos vår kund. Låter detta som något för dig? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande eftersom tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Rinne, 072 - 277 29 98.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-06
Ange följande referens när du ansöker: 7491
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Rinne
jenny@resultatab.se 072 - 277 29 98
FöretagResultat AB
AdressResultat AB
Fatbursgatan 5, 3 tr
11828 Stockholm
KontorsadressFatbursgatan 5, 3 tr
Jobbnummer 3702546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.