Driven Konsultchef till Vårdassistans
2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-12-17Om företagetVårdassistans arbetar med bemanning och rekrytering av läkare, sjuksköterskor och socionomer till den svenska och norska marknaden. Grunden för Vårdassistans lades 2008 och vi har på kort tid blivit ett av de största bolagen i branschen. Vi tror att några av de viktigaste bidragen till vår framgång är vår entreprenörsanda, den positiva företagskulturen och viktigast av allt, våra ambitiösa medarbetare. Vi är ett företag som stolt står för våra värderingar kvalitet, driv, personligt och strukturerat.
Som anställd på Vårdassistans får du vara del av ett framgångsrikt företag som drivs av att göra det lilla extra för våra kunder och konsulter. Vi strävar alltid efter att erbjuda den mest tillförlitliga vårdbemanningen i landet. Vår målsättning är att du snabbt och tryggt kommer in vår verksamhet. Vårt interna introduktionsprogram ger dig därför alla verktyg du behöver för att utföra ditt arbete på allra bästa sätt. Att vi levererar, presterar och framförallt har kul tillsammans ser vi som en självklarhet. Ditt resultat värderas högt och dina personliga egenskaper är viktiga för oss.
ArbetsuppgifterDu kommer arbeta med införsäljning gentemot kunder, kandidater och konsulter. Du har ett helhetsansvar för dina kunder, både befintliga och nya och du ansvarar för hela bemanningsprocessen från uppsökande verksamhet till avslut. Som Konsultchef har du personalansvar för de konsulter du anställer samt ekonomiskt ansvar för affärerna och ditt resultat.
Du kommer överta en del befintliga kontakter men kommer även få möjlighet att vara med och bygga upp och utveckla nyare delar av affärsområdet i nära samarbete med dina kollegor.
ProfilFör att lyckas i rollen bör du vara lösningsorienterad, snabbtänkt och ha en klar vinnarinstinkt. Du kan hantera flera olika processer parallellt och arbeta i ett genomgående högt tempo där både tid och kvalitet är viktiga aspekter. Vidare skapar du en bra balans mellan affärsfokus och respekt för detaljerna i det administrativa arbetet. Du är prestigelös och inte vara rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs.
Du som söker bör ha erfarenhet av försäljning och tycka om att driva affärer och att arbeta serviceinriktat. Erfarenhet inom bemanning mot vård och omsorg är meriterande.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt.
margareta@2complete.seOm 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 512
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMargareta Meek 070-942 59 95
margareta@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2581864
Observera att sista ansökningsdag har passerat.