Driven coach till kreditavdelningen
Poolia / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Poolia
PRESENTATION
L'easy är ett företag i stark tillväxt och skall nu bygga upp en ny kreditavdelning i Stockolm. Med anledning av detta söker man nu en driven teamleader med sinne för affärer som kan coacha avdelningen mot nya mål.
Publiceringsdatum2007-12-28Arbetsuppgifter• Ansvar för inkassoärenden.
• Ansvara för att s k betalsamtal blir ringda.
• Coachning av kredithandläggare.
• Rekrytering.
• Mäta utfall i system samt rådgivande funktion avseende systemet.
• Utveckla processer och mätmetoder för avdelningen.
• Mottagande av inkommande samtal från konsumenter.
ErfarenhetErfarenhet av coachning är ett krav liksom affärsmässighet och goda kunskaper i svenska och engelska.
Civ. ek. examen eller motsvarande är meriterande liksom språkkunskaper i danska samt praktisk erfarenhet från kredithantering.
Rätt personlighet och inställning är avgörande, personen vi söker skall vara coachande, ha en stor drivkraft, vara utåtriktad och positiv samt ha ett gott sinne för siffror.
Välkommen med din ansökan!
FöretagetL'EASY A/S är en ung och ambitiös verksamhet. L'EASY-koncernen är etablerad i Danmark, Norge, Sverige och Holland, och omsätter ca. 1,3 miljarder DKK och har ca 650 anställda. L'EASY-koncernen omfattar D:E:R i Danmark och Thorn i Norge och Sverige. L'EASY A/S ingår i 3C Holding-koncernen, som också omfattar Gudme Raaschou Bank A/S och 3C Venture A/S.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid
ErsättningSå ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.poolia.se/cms/searchjob/showad?jobad_id=STHLMWPSU5DHAnge följande referens när du ansöker: STHLMWPSU5DH
FöretagPoolia
Warfvinges väg 20
10425 Stockholm
Mer information på
http://www.poolia.se Jobbnummer 85817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.