Driven administratör till vår kund i centrala Stockholm!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du administrativ erfarenhet och gillar att ha många bollar i luften? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående hos vår kund i centrala Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Rollen som administratör är bred och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå utav att hantera kundbokningar och felanmälningar internt och externt. Du kommer tillsammans med ditt team ha hand om register och ansvara för den elektroniska personalhandliggaren på plats enligt skatteverkets regler. I dina arbetsuppgifter kommer du även att hänvisa befintlig personal till exempel lunchrum och omklädningsrum. Rollen kommer också att innebära andra allmänna kontorsgöromål så som beställning utav nycklar och kontorsmaterial.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av kontors - och logistikadministration kommer snabbt att komma in din nya roll. Vi ser att du som söker är flytande i Svenska och Engelska i tal och skrift, har du kunskaper i något annat språk är detta meriterande. Du brinner för att ge service och har alltid ett trevligt och glatt bemötande. Som person är du självgående och ser vad som behöver göras, samtidigt som du är en teamplayer och har lätt för att samarbeta. Det är också viktigt att du känner dig bekväm med att prata och hjälpa kunder via telefon. Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.se Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Har du några frågor kring rekryteringsprocessen kontakta rekryteringsansvarig Annelie Sandberg på tel: 08-598 981 96
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-04-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2774335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.