Driven administratör för omgående uppdrag, Atea Sverige
Inpeople Sverige AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inpeople Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings - och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 200 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!
Om företaget
Atea finns i sju länder i Norden och Baltikum, har ca 6 900 medarbetare, marknadsledare i Norden och Baltikum och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa. Koncernen hade en omsättning på drygt 32,4 miljarder norska kronor 2017 och är noterad på Oslo Börs. I Sverige är vi 2 400 medarbetare på ett trettiotal orter rån Malmö i söder till Kiruna i norr. Omkring 1 400 av oss är konsulter.
Atea utrustar Sverige med IT, där Atea Software står för den mjuka biten (licenser). Atea Software omsatte år 2017 ca 4 miljarder och är en transaktionsintensiv del av Atea. Atea Software i Sverige har ca 80 medarbetare, varav ett team på drygt 20 personer finns i Växjö på vår Software Customer Care (SCC). En grupp inom SCC är Operations som hanterar alla transaktioner och avtalsskrivningar. Gruppen består idag av nio medarbetare.
Dina arbetsuppgifter
Till Atea Software Customer Care söker vi omgående en driven administratör med initialt fokus på orderläggning. Dina arbetsuppgifter består av dispatch och ärendehantering av inkommande mail, orderläggning, rapportering till tillverkare, assistera säljarna vid inköpsfrågor, hantering av bland annat inköpsfrågor, fakturafrågor och krediteringar. Du är även delaktig i administration av våra kunder i t.ex. Atea eShop och följer upp vår backlogg/orderstock.
Du jobbar i Microsoft Navision, Microsoft CRM och QlikView.
Som administratör blir du en viktig lagspelare i ett positivt och framgångsrikt team där ditt arbete verkligen gör skillnad.
Uppdraget löper på heltid med omgående start och pågår initialt till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
Din profil
Du som söker tar med stort engagemang dig an en ny utmaning och trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Du har ett ordningssinne utöver det vanliga och en förmåga att snabbt sortera ut viktig information från olika underlag och dialoger. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt och ett sinne för siffror. Du tycker om att arbeta i ett team där alla hjälps åt och du förstår verkligen vikten av ett väl fungerande samarbete. Du har därtill ett eget inre driv och kommer gärna med förslag om förbättringar.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och/eller kundservice. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Officepaketet obehindrat. Meriterade är kunskaper i Microsoft Navision, Microsoft CRM och QlikView.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-10-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-14
Ange följande referens när du ansöker: 2030
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Eriksson 0470-747671
FöretagInpeople Sverige Ab
AdressInpeople Sverige Ab
Norrgatan 22
35231 Växjö
KontorsadressNorrgatan 22
Jobbnummer 4378783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.