Disk- och städ
O'Learys i Mall of Scandinavia / Restaurangbiträdesjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos O'Learys i Mall of Scandinavia i Solna O'Learys i Mall of Scandinavia
Kort beskrivning av företaget:
O'Learys Event Center är ett restaurang- och eventkoncept som är unikt och state of the art jämfört med både Europa och resten av världen när det gäller helhetsupplevelsen. Restaurangen kommer att erbjuda en fantastisk matupplevelse med olika koncept, design och utformning. Utöver lunch - och kvällsmåltider serveras en av Stockholms största bruncher. Anläggningen rymmer även en stor konferensavdelning med scen och liveband, 18 bowlingbanor, biljard, shuffleboard, lasertag, dart, minigolfbana samt en arkadhall med toppmodern teknologi som gör besöket till en upplevelse långt utöver det vanliga.
Titel: Disk- och städ
Publiceringsdatum2015-09-30Dina arbetsuppgifterDet absolut viktigaste är att du delar vår passion för kvalité och service, att du alltid vill göra det lilla extra för gästen samt såklart ha roligt på jobbet. Vi söker både heltids- och deltidspersonal. Sök i dag genom att skicka in skicka in din ansökan i form av Meritförteckning/CV där det tydligt framgår var du arbetat tidigare samt med vilken typ av arbetsuppgifter.
Tjänsten söks via länken nedan.
Urval och intervjuer sker löpande.
Kvalifikationer• Passion för kvalité och service
• Bidrar till en positiv stämning i arbetsteamet
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Tillträde12 november
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOperations Manager, Per Westin, 070-9621692
FöretagO'Learys i Mall of Scandinavia
AdressO'Learys i Mall of Scandinavia
16954 SOLNA
KontorsadressArenaStaden, Solna
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 070-9621692
Jobbnummer 2457185
Observera att sista ansökningsdag har passerat.