Deloitte söker receptionist/konferensvärd
Deloitte AB / Receptionistjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Deloitte AB i Östersund,
Åre,
Sundsvall,
Umeå,
Piteå eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett av Sveriges mest spännande företag?
Deloitte erbjuder tjänster inom revision, redovisning, skatt, riskhantering, finansiell rådgivning, business consulting och outsourcing av ekonomifunktioner. Vi är en del av det globala nätverket Deloitte Touche Tohmatsu Limited med cirka 170 000 medarbetare i 140 länder. Med förstklassig kompetens och lokal expertis samverkar vi inom nätverket för att skapa och skydda värden för våra klienter, oavsett var i världen de bedriver sin verksamhet. I Sverige är vi 1 100 medarbetare vid ett trettiotal kontor och vi finns på flera orter i Jämtlands län.
Erfaren receptionist/konferensvärd till Östersund
Östersunds kontor består av 120 medarbetare fördelade inom redovisning, revision, lön och skatt. Våra kunder är allt från små till medelstora företag och dessa verkar inom såväl den lokala, nationella som den globala marknaden. Vår kontorsservice behöver förstärkas med en receptionist/ konferensvärd. I rollen kommer du, att till stor del, vara verksam inom företagets reception med både intern och extern service. Vår reception är en mycket viktig funktion för oss och vårt ansikte utåt. Du är den som tar emot våra kunder, servar dem och visar dem till rätta. För konferensbokningar används ett internt bokningssystem som du kommer att introduceras i. Tjänsten omfattar även en hel del administrativt arbete såsom resebokningar, kontorsadministration, enklare ekonomiärenden, materialhantering, utskick och anmälningar till olika evenemang. Du har kontakt med våra olika leverantörer, även internetbeställningar. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid.
Publiceringsdatum2011-09-03KvalifikationerDu har gymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av receptionistarbete. Din datavana är god och du hanterar enkelt Officepaketet. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete och klarar av att ha både eget internt arbete och kundservice i fokus. Du har hög arbetskapacitet, simultanförmåga och kan prioritera när det behövs. Arbetet utförs under mycket eget ansvar men med stöd av teamet, därför är det viktigt att du står för laganda, är lyhörd, flexibel, noggrann och social. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du drivs av service, är stresstålig och tycker om att vara spindeln i nätet. Erfarenheter från ekonomiskt arbete kan vara en fördel.
Sista ansökningsdag är den 21:a september 2011.
Du ansöker online på
www.deloitte.com/se/ledigajobb Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, cv och betygskopior från utbildningar samt tjänstgöringsbetyg.
Frågor
Vid eventuella frågor gällande ansökningsförfarandet är du välkommen att kontakta Maria Nedermo på Human Resources på telefon 075-246 30 12. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Solveig Sellström Askaner på telefon 070-249 75 50.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagDELOITTE AB
AdressDELOITTE AB
83137 Stockholm
KontorsadressRehnsgatan 11
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 075-246 45 00
Jobbnummer 1020446
Observera att sista ansökningsdag har passerat.