Dansktalande kundservicemedarbetare
Professional Consulting / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professional Consulting i Helsingborg,
Landskrona,
Ängelholm,
Eslöv,
Lund eller i
hela Sverige Professional Consulting
Vi söker en dansktalande kundservicemedarbetare till en av våra kunder i Helsingborg. Behärskar du danska flytande i både tal och skrift är detta jobbet för dig.Anställningen är löpade på heltid med anställning direkt hos kundföretaget.
Vi söker dig som vill arbeta på heltid inom kundtjänst. Som person är du ansvarfull med stort kundfokus och som vill arbeta med telefonen och din positiva inställning som främsta arbetsverktyg när du ger daglig service mot företagets danska kunder. Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer vara anställd direkt hos kunden.
Att jobba med kundservice hos vår kund innebär att ta emot och besvara frågor från danska kunder via e-post, telefon. Då du är ansiktet utåt gentemot kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som värderas högt och alltid eftersträvar i den bästa servicen till kunderna.
Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att få en grundlig introduktion. Du kommer få utbildningar inom så väl uppdraget som inom sälj- och samtalsteknik. Några utav de vanligaste arbetsuppgifterna du kommer göra är:
• Kreditgivning till privat- och företagskunder
• Serva ombud och slutkunder via telefonen
• Behandla kredit- och låneförfrågningar
• Inkommande samtal på kundtjänst
• Utgående samtal (informativa såväl som försäljning)
• Besvara produktfrågor
• Bokningar
• Support till kund
Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider mellan Kl 07.15 till kl 22.00 måndag till söndag.
Vi söker dig som vill ha ett stimulerande arbete i en intressant bransch. Erfarenhet av liknande uppgifter är meriterande, men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Du arbetar mot uppsatta försäljningsmål som följs upp dagligen och du drivs av att överträffa dem. Du är noggrann och serviceinriktad med en naturlig fallenhet för kvalitet. Du ska kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift både på danska och svenska, ha ett gott ordningssinne och fungera i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. För att du skall trivas i vår kunds organisation måste du gilla ett högt tempo, snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och uppdrag, vara lyhörd för nya idéer, tycka att det är roligt att utbildas på nya kunduppdrag och älska kundservice.
En fullgjord gymnasieutbildning är ett krav.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat så inkom gärna med din ansökan redan idag.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på
www.professionalconsulting.se redan idag!
Publiceringsdatum2014-03-31Arbetstider och omfattningHELTID
ErsättningFast lön enligt avtal
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagProfessional Consulting
AdressProfessional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm
Jobbnummer 1825272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.