Dansktalande kredithandläggare
Randstad AB Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Randstad är det näst största HR-service-företaget i världen. Vi är nu representerade i 53 länder, med över 700 000 medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag. Randstad-koncernen har sitt säte i Amsterdam, Holland. Det var här Randstad grundades 1960 och i princip uppfann den flexibla arbetsmarknaden i Holland. Sedan dess har mycket hänt. Storleken gör Randstad till en stabil partner. Men det är den nära, personliga kontakten med våra uppdragsgivare på lokal nivå som är nyckeln till vår framgång. På Randstad i Sverige har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, IT, Callcenter, Sälj, Marknad samt Produktion och Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping, Södertälje, Västerås, Malmö och Lund är vi i dag ett av Sveriges ledande bemanningsföretag.
Randstad Sverige är auktoriserat av Bemanningsföretagen. Det innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl a omfattar etiska regler, kollektivavtal,jämställdhetsplan, ansvarsförsäkring och allmänna leveransvillkor. Bemanningsföretagen ingår i Almega och är medlem i Svenskt Näringsliv.
Befattningsbeskrivning
Vi söker nu en dansktalande kredithandläggare för att arbeta med kundreskontran till vår kund, en mediekoncern med placering i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som dansktalande kredithandläggare kommer du att arbeta med kundreskontran. Arbetet kommer att innebära mycket telefonkontakt med dansktalande kunder. Du kommer även att ha kontakt med den interna säljorganisationen.
Din bakgrund/egenskaper
För denna tjänst behöver du inte ha tidigare erfarenhet inom kundreskontra eller ekonomi. Det viktigaste är att du har lätt för att lära och har ett affärsmässigt tänk. Lämplig bakgrund kan vara några års arbete inom kundtjänst eller butik men du kan även vara nyexaminerad från gymnasiet. Detta arbete passar dig som är nogrann och strukturerad. Du är även flexibel, ansvarsull och utåtriktad.
Omfattning heltid, 6 mån
Tillträde omgående
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Nyström tel: 693-9428 eller Maria Rosenberg tel: 693-9434.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2011-08-01Arbetstider och omfattningHletid
ErsättningEnligt överrenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMaria Nyström, +46 08-6939428
Maria Rosenberg, +46 08 6939434
FöretagRandstad AB Randstad AB
AdressRandstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 992898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.