Danish Internal Sales to Samport

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Vill du vara spindeln i nätet och tillsammans med Key Account Managers, System Integrators och återförljare uppnå lysande försäljningsresultat? Triggas du av att göra affärer och jobba mot uppsatta mål? Är du en utåtriktad person som trivs med att ha mycket kontakt med olika människor och lösa problem? Då har vi på Adecco det perfekta uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta som Internal Sales på Samport i Halmstad som är nordens populäraste leverantör av betalningslösningar och terminaler. Samport har ca 50 anställda och mer än 3000 kunder i Norden. Kunderna väljer Samport för deras kundanpassade teknologi och höga säkerhet.

Som Internal Sales ingår du i ett team av medarbetare vars huvudsakliga ansvar ligger i att stödja återförsäljare, System Integrators och Key Account Managers i deras försäljningsarbete att hitta bästa möjliga betalningslösning till kunden. Att genomföra försäljning per telefon samt hantera frågeställningar från kund är också en del av dina dagliga arbetsuppgifter. Du rapporterar till försäljningschef.

Vem trivs här?
Talar du flytande danska och engelska? Är du tekniskt intresserad och hanterar dator och MS Office på dina fem fingrar? Har du erfarenhet från B2B-försäljning och brinner av att göra affärer? Då kommer du att lyckas i denna tjänst. Har du dessutom 3-5 års erfarenhet av IT och betalningssystem är det en fördel. Du är van att arbeta i affärssystem och administrativa system. Som person är du affärsmässig och du har ett utåtriktat och kundorienterat arbetssätt som hjälper dig att lyckas i rollen. Du är även strukturerad, stresstålig, social och van att arbeta i ett högt tempo. Då arbetet innebär många externa och interna kontakter är det av stor vikt att du är kommunikativ och bra på personliga relationer.

Vad erbjuder vi?
Anställning hos Adecco för uppdrag hos kund, tillsättning snarast. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Tillsättning januari 2015.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev. 

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-12-08

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid Tillsättning i januari

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Jankulov (rekryteringsansvarig)35-260 85 21

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Köpmansgatan 23
30242 HALMSTAD

Kontorsadress
Köpmansgatan 23

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2093732

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: