Customer Support Specialist sökes till internationellt teknikbol

Poolia Office Professionals AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Presentation
Har du goda kunskaper i SAP och erfarenhet av orderadministration? Är du tillgänglig omgående och en fena på kundservice? Fortsätt läsa!

Poolia söker för kund räkning en Customer Support Specialist till ett internationellt teknikföretag. För att bli framgångsrik i rollen har du arbetat med kundservice och orderadministration tidigare och har goda kunskaper i SAP.

Uppdraget beräknas starta omgående och pågå till sista december. Du kommer att vara anställd av Poolia och uthyrd till vår kund som är placerad norr om Stockholm.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
Som Customer Support Specialist kommer du att ge intern och extern kundservice. Du kommer att ha hand om hela orderprocessen från att registrera inkommande kundorders till leveransuppföljning. Vilket innefattar att skapa säljorders, skicka orderbekräftelser till kunder, följa upp leveranstider och ändringar i beställningar. På en del inkommande kundorders krävs det informationssökning via säljaren eller den interna tekniska supporten för att kunna registrera ordern. Utöver detta kommer du att stödja den interna säljorganisationen med exempelvis frågor om priser, rabatter och leveranstider. Du kommer att arbeta i SAP och tillhöra ett mindre orderteam om tre personer.

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från en liknande roll där du har hanterat inkommande orders och kundservice i en säljorganisation. Du har med fördel arbetat i SAP tidigare och kommunicerar obehindrat både på svenska och engelska. Som person är du servicesinnad, noggrann och strukturerad. Du trivs i en roll med högt tempo och många kontaktytor.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-09-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-26
Ange följande referens när du ansöker: 47793
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Martinez Palm julia.martinez-palm@poolia.se

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207

Jobbnummer
3706168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: