Customer support representative
HomeQ Technologies AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos HomeQ Technologies AB i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige HomeQ är techbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.
Vi har under den tid vi funnits vuxit snabbt och har närmare 700 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!
Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.
Vi letar nu efter personal som ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.
Du kommer:
• Hjälpa våra kunder i hyresvärdsportalen
• Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
• Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
• Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten
Du är:
• Lugn
• Trevlig
• Lösningsorienterad
Bakgrundskrav:
• Tidigare erfarenhet av kundsupport
• Svenska, exceptionellt i både tal och skrift
• Engelska, flytande i både tal och skrift
Meriterande men ej krav:
• Arbete inom något serviceyrke
Formalia och förmåner
• Arbetsplats: hemifrån och vårt kontor i Solna, Stockholm
• Omfattning: heltid
• Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare
• Arbetstider: vardagar kl. 08-17
• Lön: fast månadslön
• Tjänstepension: Ja
• Friskvårdsbidrag: Ja
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare HomeQ Technologies AB (org.nr 559062-1925),
http://www.homeq.se Arbetsplats HomeQ
Jobbnummer 7356925
Observera att sista ansökningsdag har passerat.