Customer Support Agent
Telavox AB / Backofficejobb / Malmö
2023-02-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Agent" (publicerad 2023-07-04) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö,
Lund,
Kristianstad,
Halmstad,
Växjö eller i
hela Sverige Vi letar efter dig som älskar kommunikation! Som Customer Support Agent är du en viktig pusselbit i vårt uppdrag att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder!
Detta är rollen för dig som:
• Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant - precis som vi gör
• Älskar att ge förstklassig service och har ett tekniskt intresse
• Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst företag med spännande utvecklingsmöjligheter!
Om Telavox
För snart 20 år sedan fick två Lundastudenter samma entreprenöriella tanke: "Det måste finnas ett bättre sätt. Ett bättre, mer naturligt sätt för företag att kommunicera på". En av studenterna var Viktor, VD och grundare av Telavox. Där och då började idén om Telavox, det som idag är vår UCaaS-lösning för telefoni, växeltjänst, chatt, möten och kontaktcenter - och som vi har byggt och utvecklar helt själva! Idag är vi 400+ anställda i nio länder, och hej vad det går! Vi är inte klara på långa vägar!
Om rollen
I rollen som Customer Support Agent har du det viktiga uppdraget att vara first point of contact till våra befintliga företagskunder! Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för att hantera våra kunders ärenden via mail, telefon eller tickets.
Våra kunder är allt från mindre bolag med 10 anställda till våra största Enterprise-kunder, vilket gör att ärendena och frågorna från kunderna varierar. Du hanterar alltifrån teknisk support och enklare felsökning till fakturafrågor, och har helhetsansvaret för att alla ärenden dokumenteras och hanteras på bästa möjliga och proffsiga vis.
Här kommer några exempel på vad din arbetsdag kan innehålla:
• Besvara inkommande samtal och mail från våra företagskunder
• Hantera kunders ärenden och önskemål i vårt interna ärendehanteringssystem
• Eskalera tekniskt komplexa ärenden internt och säkerställa att den bästa lösningen hittas för kunden
• Rapportera buggar och feedback från våra kunder
• Samarbeta med våra Customer Success Managers som är kundansvariga
• Äga kunddialogen och ge våra kunder den bästa servicen
• Utveckla dig själv och dela med dig av din kunskap internt
Om dig
För att trivas och göra succé i denna roll så är vi övertygade om att nyckeln till framgång är genom att du:
• Är serviceminded och älskar att hjälpa andra
• Gärna har erfarenhet inom kundservice, kundtjänst, teknisk support eller liknande
• Har ett tekniskt intresse
• Tycker om att jobba i team och får energi av att samarbeta med andra
• Har grymma sociala skills och tycker om att prata i telefon
• Drivs av att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt
Du tycker dessutom att all form av kontakt med människor är toppen och triggas av när jobbet är lite utmanande och kräver problemlösning!
Varför ska du jobba hos oss?
Våra medarbetare älskar att jobba här så vi är ganska säkra på att du också kommer göra det. Vårt genomsnittliga eNPS landar på det otroliga resultatet 46(!!!).
• Du kommer vara med på en sjuhelsikes resa! Det är inte bara något vi säger, läs mer om vad som händer hos oss här (
https://www.linkedin.com/company/telavox/posts/?feedView=all&viewAsMember=true). På Telavox blir det aldrig tråkigt och vi är ständigt peppade på nästa utmaning!
• Hos oss får du vara med och bidra till vår kundnöjdhet, vilket är ett mycket viktigt uppdrag!
• Vi erbjuder grymma förmåner som exempelvis; generöst friskvårdsbidrag, legendariska kick-off (
https://career.telavox.com/posts/telavox-kickoffs)s, pension snäppet bättre än kollektivavtal, 4 extra dagar ledigt när du vill, ett riktigt nice huvudkontor på Media Evolution City, kompetensutveckling, och allt du behöver för att känna dig trygg på jobbet!
• Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation
Vill du bli en del av Telavox?
Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan så fort som möjligt! Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Linus Nilsson på på
linus.nilsson@telavox.com.
Lär dig mer om vad vi gör!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telavox AB (org.nr 556600-7786),
https://telavox.com/ Arbetsplats Telavox
Kontakt Linus Nilsson
linus.nilsson@telavox.com +46708918281 Jobbnummer 7417297
Observera att sista ansökningsdag har passerat.