Customer Support Agent

Jobylon AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-11-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Agent" (publicerad 2021-06-11) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobylon AB i Stockholm

Vill du jobba med en innovativ och global tjänst i ett snabbväxande företag? Då har du en chans att vara med om ett fantastiskt äventyr med Jobylon!

Vi på Jobylon erbjuder våra kunder ett modernt och socialt rekryteringsverktyg i syfte att effektivisera deras interna rekryteringsprocesser. Hur vi skiljer oss från alla andra är vårt unika fokus som erbjuder kunder att skapa attraktiva och nytänkande jobbannonser (likt den du ser just nu!). Vi har vuxit med 100% det senaste året och är idag 20+ medarbetare som sitter i kreativa kontorslokaler på St Eriksplan, Stockholm. Vi arbetar med ett tydligt uppdrag som är "Hiring Simplified" och våra kunders behov sätter agendan för vår produktutveckling. Jobylon är ett ungt företag (startades 2014) och vi befinner oss nu i en fas där verksamheten ska utökas med nya utmanande kunder, högre omsättning och fler medarbetare under 2020!

Vi behöver utöka vårt Customer Success team med en Customer Support Agent som kan leverera kundservice i toppklass åt alla våra kunder och som vill vara med och ta Jobylons kundsupport till nästa nivå!

Vad innebär rollen som Customer Support Agent?

Du kommer vara första supporten till våra kunder, detta kan innebära att svara på frågor och önskemål som kommer från olika kanaler såsom vår kundchatt, mail och telefon. Målet är att med ett trevligt bemötande snabbt och effektivt hjälpa kunderna med deras önskemål. För att passa i den här rollen behöver du genuint tycka det är kul att hjälpa kunder. Du kommer även få hjälpa till att fortsätta utveckla vårt Help Center och hålla genomgångar för diverse kunder.

- På ett trevligt och professionellt sätt hjälpa våra kunder och användare med deras önskemål
- Att snabbt identifiera och lösa problem som våra kunder har
- Samla feedback från kunder och kommunicera vidare internt
- Proaktivt identifiera kunders utmaningar och presentera möjliga lösningar
- Kontinuerligt utveckla Jobylons Help Center till kunder

Teamet

Du kommer att ingå i vårt team av Customer Success Managers (CSM), ett härligt team som ständigt stöttar och hjälper varandra att utvecklas och bli bättre!

Utvecklingsmöjligheter

I denna roll finns stora möjligheter att utvecklas inom företaget.
Här på Jobylon värdesätter vi personligheten främst och ger dig alla förutsättningar för att lyckas oavsett tidigare erfarenhet, men vi tror att det kan vara värdefullt om du inledningsvis har följande erfarenhet för att lyckas allra bäst i rollen

- Tidigare erfarenhet inom en support-roll
- En naturlig problemlösare som ser möjligheter när saker inte går som planerat
- Tidigare erfarenhet av relationsskapande roll
- God kommunikationsförmåga
- Universitetsexamen är meriterande men inte ett krav
- Intresse för teknik, webb och software
- Flytande i svenska och engelska är ett krav, finska är meriterande

Som person tror vi att du är

- Empatisk
- Grym kommunikativ förmåga
- Tålmodig
- Social
- Lösningsorienterad
- Eftersom att vi har flera fantastiska kunder i Finland
så är det ett stort plus om du kan finska

Vi ser väldigt mycket fram emot din ansökan!

Jobylon develops and offers a modern hiring software (SaaS) to companies who want to create and share beautiful job ads and manage their applicants with ease. The recruitment industry has stayed unchanged for too long whilst the need for a simple and efficient tool has increased.

Jobylon was founded in 2011 and since then we've launched a number of exciting projects and ventures within the HR tech space. We've always had the same goal - to use technology and innovation to change and simplify what is today a traditional space.

During this time we've also been awarded as one of Sweden's hottest entrepreneurs and nominated for the Red Herring award - we've done this with a small but dedicated team!

Today, we work with nearly 1000 employers from more than 80 countries worldwide, including amazing organisations such as 7-Eleven, Schibsted, Scandic Hotels, Vaimo, Bonnier and many more!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-11-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobylon AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobylon AB (org.nr 556810-6172), http://emp.jobylon.com/

Arbetsplats
Jobylon

Jobbnummer
5424035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobylon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobylon AB: