Customer Support Agent

Jobylon AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobylon AB i Stockholm

Nu söker vi på Jobylon efter en hjälte som vill vara med och ta vårt Customer Success team, vår produkt och våra kunder till nästa nivå!

Är du en teknisk problemlösare som är snabbare än blixten och som älskar att leverera kundservice i toppklass? Vill du jobba med en innovativ och global tjänst på ett snabbväxande SaaS-företag? Då har du chansen att vara med om ett fantastiskt äventyr tillsammans med oss på Jobylon som Customer Support Agent!

Vilka är vi?

Vi är idag ett team på 25 Jobylonians som alla tillsammans arbetar med ett tydligt uppdrag - "Hiring Simplified". Varje dag hjälper vi HR avdelningar runtom i världen att på ett enkelt sätt skapa och sprida nytänkande jobbannonser samt hantera sina kandidater i ett användarvänligt rekryteringsverktyg.

Idag är vi stolta över faktumet att Jobylon används och uppskattas av hundratals framgångsrika internationella varumärken världen över så som exempelvis KPMG, McDonald's, Capgemini, och Northvolt.

Vad gör en Customer Support Agent på Jobylon?

Du kommer att bli en del av Jobylons Customer Support team där alla brinner för att ge våra kunder den hjälp de behöver för att få ut det mesta av verktyget. På ett enkelt och effektivt sätt ger du top notch-kundservice via vår chatt och ibland telefon. Oavsett hur kommunikation sker så sker den med hög servicekänsla för att lösa kundens behov.

Som Customer Support Agent är det din uppgift att se till att våra kunder på ett enkelt och smidigt sätt får den hjälpen de behöver. Eftersom du är kundernas ambassadör och får höra allt först, är du en väldigt viktig resurs för oss i vårt utvecklingsarbete av vår produkt och din insats kommer därför vara avgörande för vår affär.

Om dig

På Jobylon värdesätter vi personligheten främst och ger dig alla förutsättningar för att lyckas oavsett tidigare erfarenhet, men vi tror att det kan vara värdefullt om du besitter följande erfarenhet samt egenskaper:

-
Du har tidigare arbetat med kundservice och är bekväm med att kommunicera med kunder framförallt i skrift.

-
Du är van vid att ha is i magen under perioder med högt tempot och tummar aldrig på kvalitén i din kommunikation med kunder.

-
Du arbetar noggrant, tar initiativ och hittar snabbt en struktur i ditt arbete.

-
Du är en en nyfikenhet för att lösa tekniska problem och ser möjligheter när saker inte går som planerat.

-
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.

Customer Support Agent är den perfekta rollen att komma in i om du på sikt vill utvecklas till en Customer Success Manager vilket innebär att du mer strategiskt och långsiktigt jobbar med en portfölj av utvalda kunder.

Följ med oss på vår resa!

Är du redo att ta Jobylon till nästa nivå? Missa då inte möjligheten att komma in tidigt i ett på ett spännande SaaS-bolag i tillväxt! Vi intervjuar kandidater löpande, så sök redan idag!

Vi är just nu ute och letar efter grymma personer till alla våra team. Så är inte just denna roll vad du letar efter, tveka inte att nå ut till Karin på karin@jobylon.com.

Jobylon är ett snabbt växande SaaS-bolag med stora ambitioner att förändra det traditionella sättet företag attraherar, rekryterar och hanterar kandidater. Med ett starkt fokus på kandidatupplevelsen, en sömlös och användarvänlig produkt och kundservice i världsklass har vi kommit en bra bit på väg, samtidigt som vår resa knappt har börjat.

Teamet bakom Jobylon är ett ambitiöst och nyfiket gäng som alltid sätter kunden först, vi tror på att enda sättet att skapa något fantastiskt och unikt är att göra det tillsammans med våra kunder i en miljö där ledordet "Happiness" står i centrum och där vi vågar utmana varandra.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-06-11

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobylon AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobylon AB (org.nr 556810-6172), http://emp.jobylon.com/

Arbetsplats
Jobylon

Jobbnummer
5805800

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobylon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobylon AB: