Customer Success Manager till Sympa
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-08-01Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sympa.
Om företagetSympa är den snabbast växande HR Solution-leverantören i Norden, och de håller snabbt på att bli en global ledare inom innovativ HR-mjukvara. Sympa används i +1000 organisationer i över 100 länder. Deras tillväxt visar inga tecken på att avta, så nu är de på jakt efter ytterligare en implementations konsult för att stärka deras team i Sverige. De är över 200 kollegor som sitter runt om i Europa i Finland, Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Utrecht, Storbritannien, Polen och Tyskland.
Sympa grundades 2005 av syskonen Keijo och Taina. De trodde starkt på tanken att organisationer gynnas av att satsa på HR och talangutveckling och tillsammans började de fila på ett systemstöd för just det. Idén blev till verklighet och idag är Sympa en av Nordens ledande HR-systemleverantörer. Sympa är agila, strävar hela tiden efter att leverera i toppklass och har stort fokus på kundnöjdhet genom hela kundresan. Deras arbete är fartfyllt, roligt och de undviker hierarki.
Dina arbetsuppgifterSom Customer Success Manager är ditt huvudsakliga ansvar att förvalta och säkerställa företagets samarbeten med befintliga kunder. I dina ansvarsområden ingår också att utveckla samarbeten med befintliga kunder genom rådgivning för varje tilldelad kund och kontinuerligt driva värdet av Sympas produkter och tjänster. En del av rollen är att förbereda analyser som kan ge våra kunder värdefulla insikter och att arbeta strukturerat med att skapa planer för tillväxt och bibehållande av våra kunder. Du ansvarar för ca 50 kunder som är allt från små till stora organisationer. I rollen som Customer Success Manager arbetar du proaktivt i syfte att skapa värde för kunden och hjälpa kunden nå sina mål. Du träffar kunder både på fysiska och digitala möten.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi, teknik eller HR
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en roll inom HR/HR system/försäljning är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Meriterande med kunskap av finska, norska, danska eller holländska.
För att trivas i rollen ser vi att du är trygg som person och genom din erfarenhet och sociala förmåga är du duktig på att identifiera kundens behov, skapa och upprätthålla mycket goda affärsrelationer och att du har en förmåga att tydligt kunna se och förmedla lösningar och tjänster som kan ge ett mervärde till kundens verksamhet. Vi ser att dina främsta motivationsfaktorer är att leverera goda resultat, starkt förtroende, hög kundnöjdhet samt att överträffa dina mål. Du trivs med många sociala kontaktytor, så väl internt som externt. Du är proaktivt, har en hög energinivå och drivs av att få arbeta i ett företag i ständig utveckling. Arbetet innebär stort eget ansvar vilket innebär att du uppskattar att arbeta självständigt och strukturerat.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Gamla stan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Success Manager, Key Account Manager, HR, Heltid, Stockholm, Heltid, kund, kundrelation, Sympa, försäljning,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6854149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.