Customer Success Manager till Coegi i Göteborg
Oddwork Sweden AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Coegi är ett nytänkande, teknikintresserat och framåtsträvande IT-bolag med fokus på hög servicenivå för sina kunder och samarbetspartners. Vi erbjuder en komplett IT-avdelning anpassad efter små och medelstora företags behov av moderna och smarta IT-lösningar. Vi är tillräckligt stora för att kunna erbjuda expertkompetens inom respektive område, och tillräckligt små för att kunna ta ett personligt ansvar för alla våra kunders IT-miljöer. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en driven Customer Success Manager till vårt sammansvetsade team i Göteborg!
Om tjänsten som Customer Success Manager
Som Customer Success Manager är du operativt ansvarig för leverans, drift och support mot delar av våra kundsegment. Rollen är projektledande i sin karaktär där du under dagliga leveransmöten strukturerar upp vad som behöver göras för att sedan fördela och koordinera resurser samt följa upp arbetet både internt och med kund! Arbetet ställer därför höga krav på förmågan att etablera och upprätthålla goda kundrelationer och hålla en kontinuerlig dialog med våra olika partnerföretag för att säkerställa kvalitet och kundnöjdhet. I rollen är det också viktigt att du har ett proaktivt förhållningssätt till att förädla och vidareutveckla både utbud och processer. Detta eftersom vi alltid vill ligga i framkant vad gäller kundanpassade lösningar, teknik och service på resan mot att bli Sveriges mest omtyckta IT-bolag!
Vi söker dig som...
• är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och som på ett naturligt sätt sprider positiv energi till din omgivning! Känner du igen dig? Om så är fallet, passar du som handen i handsken i den här tjänsten med dess relationsbyggande karaktär! Du brinner för att hjälpa andra och anstränger dig för att på ett utvecklingsinriktat sätt leverera anpassade lösningar utifrån kundernas behov. Vidare har du en god förståelse för helheten och tillämpar affärsmässiga principer samt fokuserar på resurser och hur de används på bästa sätt. Som person drivs du av att utveckla och utvecklas, vilket gör att du arbetar hårt för att uppnå gemensamma mål, är engagerad och aktivt söker nya utmaningar!
För att lyckas i rollen ser vi att du har en bred kunskap inom IT och erfarenhet av IT-leverans i någon form. Du är bevandrad inom olika hård- och mjukvaror, insatt i framförallt Microsofts IT-miljöer samt har även en övergripande förståelse för frågor kopplade till arbetsplats, server och nätverk. Då vi är ute och besöker många av våra kunder är körkort ett krav.
Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Svenska Coegi AB.
Vad Coegi erbjuder dig
Som Customer Success Manager hos Coegi kommer du att ha ett omväxlande och socialt arbete i en organisation med snabba beslut och korta ledtider. Arbetet sker nära verksamheten med goda möjligheter att påverka såväl bolagets utveckling som din egen! Som ny teammedlem blir du en del av ett spännande bolag med en positiv anda, enormt driv och stora ambitioner för framtiden. Från och med april sitter vi i nya fräscha lokaler på Norra Hamngatan centralt i Göteborg.
Vill du veta mer om din (potentiellt) framtida arbetsplats? Kika närmare här!
START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Relationship Manager Philip Bendroth,
philip@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-03-15
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-02-13ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Jobbnummer 3962411
Observera att sista ansökningsdag har passerat.