Customer Success Manager (CSM) till EquipmentLoop

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-14

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos EquipmentLoop.

Om företaget
EquipmentLoop är en digital plattform som hjälper byggindustrin öka både effektivitet och lönsamhet genom att förenkla processer och frigöra tid. De har utvecklat en digital lösning för företag att få full kontroll över sina inhyrda och ägda verktyg och maskiner. EquipmentLoop håller reda på vad som används till vad, vem som är ansvarig, vad sakerna kostar samt vilka hyrda verktyg som kan lämnas tillbaka. Vilket summeras i EquipmentLoops vision: att rätt maskin ska vara på rätt plats, i rätt tid. Med den ökade urbanisering som pågår världen över, kommer behovet av att kunna bygga smartare, snabbare och mer hållbart. Genom att nyttja tillgångar mer effektivt kan alla bidra till att sänka byggkostnaderna, samtidigt som man säkerställer att vår planet lämnas i ett bättre skick än den är idag. Det är vad EquipmentLoop handlar om.

Idag består EquipmentLoop av 11 medarbetare och blev under hösten 2020 förvärvat av Infobric, en svensk koncern som utvecklar digitala tjänster för att förenkla och effektivisera byggarbetsplatser med hjälp av olika digitala lösningar.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager är ditt huvudsakliga ansvar att förvalta och säkerställa företagets samarbeten med befintliga kunder. Du kliver in i processen när avtalet mellan ny kund och säljare är signerat och ansvarar för att on-boarda, implementera och starta upp kunden, fyiskt eller digitalt, samt säkerställa att kunden älskar produkten under hela projektets livscykel. I dina ansvarsområden ingår det även att utveckla samarbeten med befintliga kunder vilket du gör genom att säkra ökat nyttjande av produkten, till exempel att kund tar med sig EquipmentLoop till sitt nästa projekt. Du tillsammans med övriga i CSM teamet utgör bryggan mellan utvecklingsteamet och kunderna där ni arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet. Du arbetar proaktivt i syfte att skapa värde för kunderna och hjälpa de nå sina mål.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, industriell ekonomi, ingenjör
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en service- eller kundorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande svenska, i tal och skrift
• B-körkort

För att lyckas i rollen som Customer Success Manager är du en relationsskapande, serviceorienterad person med god social förmåga som är duktig på att bygga genomtänkta och långsiktiga relationer. Du har ett stort intresse för att hjälpa kunden sätter därmed alltid kunden i fokus där du leverera lösningar. Som person tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och utförandet av dessa. Du säkerställer att du möter dina deadlines och kan därmed planera och driva ditt eget arbete framåt. Vi tror även att du bidrar med idéer och nya perspektiv med intresse för att testa på nya tillvägagångssätt. Slutligen tror vi att du motiveras av att nå uppsatta mål och jobbar ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Success Manager, sälj, säljare, Account Manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kunder, projektledare, kundansvarig, EquipmentLoop, bygg, byggbranschen, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Victor Rundberg
victor.rundberg@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6248793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: