Customer Success Manager
2Complete AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Brinner du för att ge bra service och samtidigt bygga relationer? Är du orädd för att knyta nya kontakter och är lösningsorienterad? Kan du dessutom tänka dig att vara bryggan mellan affären och kunderna samt utveckla företagets nuvarande kundbas? Då är du kanske den vi söker.
Vad erbjuder vi?
• Stora utvecklingsmöjligheter
• Frihet under ansvar
• Hybridarbete
• Nära kontakt med VD
• Ett varmt och drivet team
• Fantastiska kunder och kontakter
• Bli en nyckelperson i bolaget
Vår kund är verksamma inom event och har funnits i över 15 år. De sitter i mycket fina lokaler med utsikt över vattnet på Kungsholmen. De är nu verksamma i Stockholmsområdet med omnejd, men kommer efter sommaren även finnas i Göteborg och Malmö. Mer information om vår kund ges vid personlig kontakt.
Vem söker vi?
• Du har erfarenhet som Customer Success Manager eller liknande roll
• Du är kommunikativ och utåtriktad med god förmåga att bygga relationer
• Du är flexibel och kan ta egna initiativ och begränsas inte av att det inte alltid finns givna ramar. Istället drivs du av att skapa och förbättra det som saknas
• Du är affärsmässig och har god förståelse för företagets affärsverksamhet och mål
Du tycker om att ha kundkontakt, strukturera och planera. Du har god datorvana och pratar samt skriver engelska och svenska flytande. Du vill gärna arbeta proaktivt, ligga steget före och skulle problem uppstå, är du där för att lösa dom. Du är uppmärksam och har ett helhetsperspektiv.
Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov samt är prestigelös och ödmjuk. Dina främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Tempot i verksamheten kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.
Vad innebär rollen?
• Etablera och expandera samarbete med nya samt befintliga kunder
• Hjälpa kunder sätta upp och använda sig av företagets produkt
• Främja och vara ansiktet utåt för företagets och tjänstens värde
• Merförsäljning
• Granska kundklagomål och problem samt sträva efter att förbättra kundupplevelsen
Vi söker en Customer Success Manager som kan ge löpande support till våra kunder och nätverka med dem. Ditt ansvar kommer bland annat innebära att kontakta och etablera relationer långsiktigt. Du kommer arbeta direkt med företagets kunder för att vidareutveckla samarbetet för både befintliga, "vilande" och nya kunder. Det blir även ditt jobb att se till att säkerhetsställa deras tillfredsställelse med tjänsten och att deras frågor och eventuella problem åtgärdas i tid.
Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Ersättning Fast lön + provision
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3613".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Alexandra Carning
alexandra.carning@2complete.se Jobbnummer 7859865
Observera att sista ansökningsdag har passerat.