Customer Services Manager
Jeeves Information Systems AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Borås,
Göteborg,
Jönköping,
Båstad,
Växjö eller i
hela Sverige Fakta om Jeeves Information Systems
Europas snabbast växande leverantör av affärssystem*, Jeeves Information Systems AB utvecklar affärssystem för företag inom tillverkning, handel, service- och tjänstesektorerna. Företaget är fokuserat på produktutveckling medan försäljning sker genom dotterbolag, partners och återförsäljare. Koncernen samarbetar med bortåt 70 partners globalt och i Sverige finns partners representerade på ett tjugotal orter. Företagets huvudprodukter är Jeeves Universal och Garp, som sammantaget finns installerade på mer än 3 900 företag. Den nuvarande verksamheten startade 1992 och sedan 1999 är företaget noterat på Stockholmsbörsen.
www.jeeves.se• Enligt Gartner, augusti 2006
Customer Services Manager
Tjänsten som Manager för Customer Services innebär ansvar för samt vidareutveckling av partnerstöd,
tjänster och processer för support för Garps kunder, Jeeves Selected partners samt för Jeeves koncernens
receptions- och växelfunktioner i Borås. Customer Services består för närvarande av 7 personer inom kundoch
partnersupport samt två växelreceptionister, alla stationerade i Borås.
Arbetet innebär att vidareutveckla tjänstekoncept och process.
Ansvar
Leda och fördela arbetet för Customer Services i Borås
Initiera och driva projekt inom Customer Services och i samarbete med andra delar av
organisationen.
Processutveckling och förbättring
Säkerhetsställa uppdaterad dokumentation
Avgöra debiteringsbeslut
Godkänna utförda tjänster för debitering
Prioritering av utredningsärenden
Måluppföljning (inklusive definition och uppföljning av KPIer i samarbete med Services
Management Team) av verksamhetsplan/budget
Personalansvar inklusive utvecklings- och lönesamtal
Helpdesk / ärendehanteringssystem
Samordning med Test&Dispatch för enklare testning
Budgetansvar
Aktivt arbeta för ett effektivt samarbete med Jeeves Partner Assistance i Stockholm
Kvalifikationer, erfarenheter samt personliga egenskaper:
Minst 3 års arbetslivserfarenhet
Goda ledaregenskaper
Driven, strukturerad, flexibel och service minded
Kompetens att identifiera och prioritera affärsnytta i det dagliga och långsiktiga arbetet
Van vid att hålla presentationer
God samarbets- och kommunikationsförmåga
Delegerat Ansvar
Områdesbevakning/kunskapsutveckling inom ansvarsområdet.
Organisatorisk placering
Customer Service Manager rapporterar till Services Director samt till VD Microcraft.
Customer Services Manager ingår i Services Management Team
Placering: Borås
Kontaktytor
Services Management Team
Garp kunder
Garp Partners
Jeeves Selected Partners
Ansökan skickas till
jan.augustinson@jeeves.se senast den 2004-04-30.
Ev. frågor om tjänsten besvaras av Martin Tegnér, Services Director. Tel. 08 587 099 00
Jeeves Information Systems AB
Kungsgatan 37 Box 1042
SE-101 30 Stockholm
Tel +46 8 587 099 00
Fax +46 8 587 099 99
info@jeeves.sewww.jeeves.sePubliceringsdatum2008-04-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid, 40 tim/vecka
ErsättningFast lön + rörlig lön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-30
Ange följande referens när du ansöker: CMT080415 1
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ja@jeeves.seFöretagJeeves Information Systems AB
AdressJeeves Information Systems AB
Box 1042
10138 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 37
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58709900
E-postadress:
ja@jeeves.se Jobbnummer 192916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.