Customer Services Advisor

Quinyx AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Services Advisor" (publicerad 2016-02-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quinyx AB i Stockholm, Upplands Väsby eller i hela Sverige

QUINYX AB SÖKER EN NY STJÄRNA TILL VÅRT CUSTOMER SERVICES TEAM

• VAR MED OCH UTVECKLA ETT AV SVERIGES MEST INTRESSANTA BOLAG

Quinyx WFM är ett webbaserat personalhanteringssystem speciellt anpassat för personalintensiva branscher. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel.

Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé. Organisationen är fortfarande ung och växer snabbt. Quinyx blev 2013 nominerat till Gasellföretag i Dagens Industri och placerade sig på en 19:e plats bland 200 nominerade företag. Företagets tillväxt på 598% mellan åren 2009 och 2012 gav dessutom en andraplats bland IT-företag.

Vi vill kunna erbjuda våra kunder, både i Sverige och utomlands bästa möjliga upplevelse och behöver därför din hjälp! Organisationen är fortfarande ung men växer snabbt, och vi är nu snart 80 medarbetare i Stockholm.

Quinyx växer och därför vill vi nu utöka vårt team med en Customer Services Advisor! Vi sitter i fräscha lokaler i närheten av T-Centralen i Stockholm city. Dina arbetstider sker normalt under kontorstider, men arbete på kvällar och helger förekommer.

Publiceringsdatum
2015-04-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha en serviceinriktad roll där kundnöjdhet står i högsta fokus.
Du kommer att hjälpa användare genom att över telefon och via e-post svara på frågor om applikationen och hur de kan använda den på bästa sätt
Du kommer att bidra till att bygga upp och utveckla avdelningens processer, rutiner och utbildningsmaterial

Vi söker dig

• Som är social, driven och serviceinriktad
• Som har en god samarbetsförmåga och är organiserad även under stress
• Som gillar att ta egna initiativ och klarar av att ta eget ansvar
• Som är kreativ och har en problemlösarmentalitet
• Som obehindrat kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift eftersom en stor del av vår kommunikation sker på engelska

Våra förväntningar på dig som medarbetare i Quinyx Customer Service

• Du vill alltid göra det lilla extra för att öka kundnöjdheten
• Du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra människor
• Du tänker proaktivt och agerar efter det
• Vi är särskilt intresserade av dig
• Som har erfarenhet av att arbeta i en internationell kundtjänst

Skicka din ansökan (CV och personligt brev) till nedanstående e-mail adress så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: karin.wennerholm@quinyx.com

Företag
Quinyx AB

Adress
Quinyx AB
Vattugatan 17
11152 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vattugatan 17
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 086115020
E-postadress: recruiting@quinyx.com

Jobbnummer
2245060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quinyx AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quinyx AB: