Customer Service Till Framgångsrika Eleven Och Nordicfeel
Rp Rekrytering Bemanning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Customer Service till Eleven och Nordicfeel som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett tillfälligt uppdrag med start den 26 november. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Customer Service till vår kund Eleven och Nordicfeel. Företaget är en av de första onlinebutikerna i Sverige inom skönhet. Idag är de en av de ledande skönhetsbutikerna i Norden inom bland annat hudvård, hårvård, parfym och make-up. Företaget står inför en expansiv fas i samband med Black Friday och söker därför en medarbetare till after-sales teamet. Kontoret är beläget centralt i Stockholm på Karlavägen. Tjänsten är på heltid mellan perioden 26 november - 12 december, arbetstiderna är måndag - fredag sedvanliga kontorstider. Önskemålet är att du kan starta 26 november. I rollen som Customer Service kommer du att ansvara för att tillhandahålla utmärkt service mot kund, hantera olika typer av ärenden och se till att kundens behov tillgodoses på ett professionellt sätt
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. Det kommer att finnas chans till ytterligare uppdrag hos oss på Ryska Posten Bemanning.
Publiceringsdatum2019-11-01ArbetsuppgifterSom Customer Service kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:
• Svara på inkommande mail
• Hantera ärenden i Zendesk
• Återkoppla gällande logistik- och leveransfrågor
• Söka reda på information och order
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 1 års erfarenhet av kundservice
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
• Du har erfarenhet av Zendesk och Visma
• Du har goda kunskaper i finska
Som person är du noggrann och kommunikativ. Du är snabblärd, fokuserad, har ett sinne för detaljer och trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Vidare är du stresstålig har en förmåga att arbeta strukturerat och effektivt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 4902603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.