Customer Service Representative Till Edts

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om EDTS - en del av Abbott
European Drug Testing Service (EDTS) AB startade sin verksamhet 1991 inom området slumpvisa drogtester på arbetsplatsen. Idag ingår EDTS i Abbott koncernen och är med bolagets fyra affärsområden ett ledande drogtestföretag i Norden. Förutom genomförande av drogtester på arbetsplatser, bistår de vårdföretag med administrativa tjänster och digitala lösningar inom drogtestning och laboratorieanalyser.
Bolagets kunder finns bl.a. inom kommun och landsting, arbetsgivare och företagshälsovård, laboratorier, privata vårdgivare samt skolor. Dess företagskultur präglas av kvalitet, trygghet och innovation samt en fortsatt ambition att i nära samarbete med samarbetspartners och kunder driva utvecklingen i branschen. Mer information om Abbott finns här: www.abbott.com
Abbott / EDTS söker nu en Customer Service Representative, föräldravikariat
Söker du efter en roll där du får arbeta administrativt, kommunikativt och strukturerat?
Nu söker vi en ersättare till ett föräldravikariat från juni 2024.

Publiceringsdatum
2024-03-28

Om tjänsten
Du ingår i teamet Customer Operation och i rollen ansvarar du tillsammans med kollegor för administration och support för bolagets tjänster.
Dina primära arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
Hantering av det administrativa flödet för bolagets tjänster
Administration och bevakning av remisser och testresultat
Telefon- och mailsupport gentemot kunder, samarbetspartners och den interna organisationen
Administration kring fakturering, post och CRM

I rollen ställs mycket stora krav på noggrannhet, förmåga att kunna ta till sig, förstå och använda sig av information samt skapa en struktur för sitt egna arbete. Rollen kräver både samarbetsförmåga och självständighet.

Kvalifikationer
Vi söker dig med något eller några års erfarenhet av kundtjänstarbete med kundkontakter. Du måste ha en god datorvana och förmåga att snabbt lära sig nya system är en förutsättning för att passa bra in i denna roll.
Vi ser vidare att du har tidigare erfarenhet av att hantera flera olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system.
Att vara detaljorienterad och strukturerad är viktigt i denna roll, precis som att du värnar om långsiktiga goda relationer och har en social nätverkande förmåga och affärsmässig approach. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Då vi ständigt arbetar för att utveckla våra processer och rutiner ser vi gärna du är en initiativtagande person som inte är rädd för att lära sig nya saker eller utmana oss med nytänkande. Om du är sjuksköterska, undersköterska eller biomedicinsk analytiker är det meriterande.
I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
För att passa i denna roll tror vi att du har följande personliga egenskaper
Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete
Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare
Du är självgående och handlingskraftig
Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga

Tillträde, omfattning & anställning
Tjänsten är ett konsultuppdrag under en föräldraledighet på heltid med kontorstider måndag till fredag med start juni 2024. Denna roll arbetar 100% på kontoret i Kista.
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08:00-16:30.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på cecilia.enfors@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
"We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Cecilia Enfors
cecilia.enfors@hero.se
+46 72 302 36 59

Jobbnummer
8574909

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: