Customer Service Agent till branschledande företag

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-04-07


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om rollen
Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic för vår kunds räkning. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans - allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet.
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget, med möjlighet till överrekrytering.
Arbetsuppgifter
Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar företaget efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt.
Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar:
Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna.
Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare.
Support för företagets tjänster och produkter.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system.
Telefonvana
God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö.
Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor
En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation
Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen.


Meriterande
Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans
Arbetat i Salesforce

Övrig information
Start: 19:e maj 2025
Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan)
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till julia.paulin@bravura.se eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
9270877

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: