Customer Service Agent/ Kundstjänst / Orderadmin Till Ctek I Vik
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Falun,
Borlänge,
Hofors,
Hedemora,
Rättvik eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-03-29Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att CTEK har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CTEK en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetCTEK Sweden AB är en del av CTEK Group som idag är global marknadsledare inom batterihanteringslösningar och det finns en enkel förklaring till detta: kvalitet är kärnan i allt de gör.
Till CTEK Sweden hör området Aftermarket där man arbetar med lågspänningsladdare. Här ingår små batteriladdare för till exempel bilar, motorcyklar, båtar och lampor samt solpaneler. Kunder kan vara både privatkunder men är främst större butiker och företagskunder.
Företaget har sitt huvudkontor i Vikmanshyttan i Dalarna och du utgår härifrån tillsammans med 75 drivna kollegor!
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Service Agent på CTEK har du en central och viktig roll i deras fortsatta utvecklingsresa. Du kommer tillhöra divisionen Aftermarket. Detta omfattar primärt småbatterier, batteriladdare och övriga produkter tillhörande lågspänningssegmentet.
Du hanterar därmed inkommande ärenden via telefon och mail från både privat- mrn främst företagskunder. Din främsta arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden vid tekniska frågor och andra serviceärenden där du bemöter och supporterar. Du ansvarar även för orderhantering och kontakt med lager där du hanterar ärenden gällande reservdelar, beställningar och returer.
Inför start får du en gedigen introduktion kring CTEKs produktutbud, tjänstekatalog och övriga avdelningar på företaget. Du ingår i ett globalt team
Giv där majoriteten sitter i Vikmanshyttan med omnejd, men ditt team finns i bland annat Kina och USA.
Då CTEK och teamet växer får du här chansen att vara med och påverka rutiner och arbetsinnehållet och utvecklas tillsammans med företaget!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av teknisk kundsupport, order och administration, gärna över telefon och mail
• Mycket god datorvana, van att arbeta i CRM system. Meriterande med erfarenhet inom Salesforce samt ERP-system såsom Pyramid.
• Stort tekniskt intresse
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort och tillgång till bil för enkel tillgång till kontoret i Vikmanshyttan
Då CTEKs kundtjänst har en oöverträffad hög servicestandard med fokus på kvalitét i varje kundmöte tror vi att du som söker rollen trivs i dialog med kund och motiveras av att leverera förstklassig service. Du strävar alltid efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen. Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten i samtal med privat- och företagskunder. Vidare bidrar du med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och testa nya tillvägagångssätt. Slutligen ser vi att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för CTEKs varumärke.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Vikmanshyttan (distansarbete förekommer)
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknisk support, teknik, IT, tech, supportmedarbetare, Customer Service Agent, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Stockholm, Vikmanshytta, Norrköping, omgående, CTEK
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5659690
Observera att sista ansökningsdag har passerat.