Customer Manager/Koordinator
LTC Uppsala AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-05-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Manager/Koordinator" (publicerad 2019-02-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LTC Uppsala AB i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Lifetime Clinic är Sveriges snabbast växande skönhetskedja!
Nu söker vi en säljande Customer Manager/koordinator med stort
engagemang till vår huvudkontor i Stockholm!
Med attraktiva behandlingar inom hud- och hårvård i kliniken erbjuder Lifetime Clinic ett tidsenligt och spännande koncept med fokus på såväl behandlingar som produktförsäljning. Lifetime Clinic erbjuder bl. a ansiktsbehandlingar, hårborttagning och kemiskt peeling mm.
I arbetsuppgiften ingår att man jobbar brett med kundservice, social media, schemaläggning, försäljning och spännande projekt som koordinator i ett snabbt växande företag. Som Customer Manager/koordinator på Lifetime Clinic är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje kund bra rådgivning och en service av världsklass.
Fokus är inom hudvårdsbehandlingar och man rapportera siffror, resultat och utvärdera aktiviteter samt planera nya. Du bedriver daglig försäljning, service, rådgivning och support ill våra kliniker och kunder inom samtliga delar av sortimentet i enlighet med Lifetime Clinics koncept. Du kommer få intern utbildning inom både inom kundservice, våra behanlingar och försäljningsområdet. Vi ser gärna att du är intresserad av att lära dig marknadsföring och en vilja att kompetensutveckla dig löpande inom nya tekniker i branschen.
Du ska vara:
• En person som gillar att driva projekt både självständigt och tillsammans med det övriga teamet .
• Serviceinriktad och bra på att ta egna initiativ.
• Alltid villig att ge det lilla extra och öppen för förändringar och förbättringar i arbetssätt.
Vi tror att du:
• Är genuint intresserad av människor och brinner för ditt arbete och relationerna till din
omgivning. Empatisk och inkännande inför kunder och deras utseenderelaterade önskemål, frågor och funderingar.
• Gillar att driva egna och gemensamma projekt och ser till att både påbörja och avsluta dem.
• Förstår att hårt arbete ligger bakom framgång och att ingenting till en början kommer gratis.
• Gillar resultat och känner en stolthet inför det du åstadkommer.
• Förstår att en bra arbetsplats beror på den egna insatsen i att vara en god, pålitlig och lojal kollega.
• Förstå sig på kopplingen mellan sin egen insats och de gemensamma målen.
• Vill ge kunderna det bästa både i form av behandlingar och produkter som rekommenderas/säljes
Med över 6 års erfarenhet och 30 000 behandlingar årligen är Lifetime Clinic en av de ledande kliniker inom skönhet och estetik i Sverige. Med 42 specialister inom olika områden ställs kunderna i fokus. Målet är att finnas tillgänglig för samtliga kunder i hela riket inom en snar framtid. Kompetenserna är många! Lifetime Clinic samarbetar idag med dem ledande företagen inom estetiska behandlingar, den senaste tekniken och dem bästa behandlarna "head huntas" för våran ständiga framfart. Ett kollektivt samarbete mellan medarbetare ger en klar bild på det hälsosamma miljön i klinikerna, enad kunskap.
Publiceringsdatum2018-05-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: Customer Manager/koordinator
FöretagLtc Uppsala AB
AdressLtc Uppsala AB
Stoholmsgatan 11
12748 SKÄRHOLMEN
KontorsadressStorholmsgatan 11
Jobbnummer 4122298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.