Customer Loyalty Manager
Telenor Sverige AB Business / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB Business i Stockholm,
Karlskrona,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Business ansvarar för försäljning av heltäckande kommunikationslösningar till företagskunder och offentlig sektor. Med kundens upplevelse i fokus och högsta affärsnytta erbjuder vi mobil och fast telefoni, datakommunikation, driftstjänster och Cloudtjänster.
Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.
Customer Loyalty Manager
Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt och vill arbeta med marknadsföring, customer experience och affärsutveckling av digitala tjänster och produkter. Och det i en värld där våra kunder alltmer kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.
På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.
Vad gör du som Customer Loyalty Manager på Telenor? I rollen som Customer Loyalty Manager är uppgiften att maximera kundvärdet och lojalitet för Telenor Business kundbas, med fokus på att utveckla befintlig affär. Du driver egna taktiska såväl som strategiska projekt och håller ihop och vidareutvecklar Telenor Företags dialogstrukturprogram. Du har ansvar för strategi och genomförandet av kampanjplaner samt utvärdering av gjorda kampanjer. I rollen ingår det att planera och prioritera aktiviteter för att driva och följa upp mot uppsatta mål.
Du får...
Du har uppgiften att maximera kundvärdet och lojalitet för Telenor Företag. Det innebär att du driver egna projekt som vidareutvecklar vår kunddialog. Ditt nära samarbete med analytiker och kampanjtekniker ger dig möjlighet till ständigt lärande. Vi tror att du är en person som går igång på ord som "sekventiell bearbetning", "triggers" och "realtidsbearbetning". Du får möjlighet att vara med på en spännande resa med många roliga transformationsprojekt på gång. Rollen är ny på Telenor Företag vilket innebär att du får möjlighet att själv vara med och utforma delar av arbetsuppgifterna.
Passar du ihop med oss?
För att vara aktuell för rollen behöver du ha:
• Minimum 4-6 års erfarenhet av att leda lojaliserande och värdemaximerade kundaktiviteter utifrån en datadriven tillämpning (B2B)
• Relevant Högskole/Universitetsutbildning.
• Erfarenhet av Marketing Automation/Campaign Management förståelse för det digitala landskapet
Det är också bra om du:
• Har erfarenhet av projektledning
Som person får du lätt inflytande, du gör intryck, främjar planer och idéer framgångsrikt. Då vi tycker att samarbete är viktigt är du bra på att samarbeta effektivt med andra, dela med dig av dina kunskaper, erfarenhet och information. Du är handlingskraft vilket hos oss innebär att du testar och gör, med engagemang och beslutsamhet. Du når resultat med hög kvalitet. Initiativ och ansvar; Agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet. För att bli framgångsrik i rollen har du ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt, planerar i förväg och gör tydliga prioriteringar. Du har lätt för att ta egna initiativ och är självgående.
Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.
Placeringsort: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare
Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Hanna Lye, rekryterande ledare, 070-9335522 eller
hanna.lye@telenor.se . Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på
work@telenor.se .
Varaktighet, arbetstid
40 Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-25Ersättning Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSe kontaktperson i annons
FöretagTelenor Sverige AB Business
AdressTelenor Sverige AB Business
Katarinavägen 15
11688 Stockholm
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3180927
Observera att sista ansökningsdag har passerat.