Customer Experience Manager, BtoB -Events

Management Events Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Management Events Sweden AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Management Events Group has over 250 employees in 11 different countries with an average age of 29. We share the same passion towards customer service and quality. In brief, Management Events brings together ICT -solution providers with top-level executives from the TOP500 organizations at our B2B-events around Europe and Asia. Watch this video to find out more >>

Har du en passion för kundservice och att skapa och utveckla relationer? Är du ett kommunikationsproffs och letar efter en miljö där alla har samma driv som du? Gillar du multitasking och att arbeta i ett högt tempo, med ett leende på läpparna? Då vill vi lära känna dig!

Som Customer Experience Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att coacha våra kunder inför våra invitation-only events. Du är ansvarig för att våra partners får ett lyckat deltagande, från början till slut, samt ansvarig över slutresultatet under eventdagen. Du kommer ta hand om alla eventrelaterade arbetsuppgifter, i enlighet med vårt koncept, till exempel förhandlingar med underleverantörer, briefa kunder på eventet samt rebooka kunden till nästa års event. Du är ansvarig över att eventteamet levererar bästa möjliga service och är motiverade att hela tiden gå ett steg längre. Genom vår etablerade process, riktlinjer och budget får du redskap att lyckas i rollen, även när en deadline närmar sig!

Vi letar efter en kollega som har:

• En genuin "can-do" attityd, ett stort driv och en fingertoppskänsla känsla för kundservice!
• Mycket god förmåga att kommunicera via telefon, email och face-to-face
• Känner sig trygg och drivs av merförsäljning
• En god förmåga att arbeta parallellt med varierande uppgifter och effektivt planera sin tid, samt lösa problem i en hektisk miljö
• 2-5 års relevant arbetslivserfarenhet inom key account management och kundservice
• Tidigare erfarenhet kring ledarskap och ett driv för att motivera och utveckla personal.
• Tidigare erfarenhet inom B2B
• Flytande kunskaper i svenska och engelska

Varför jobba hos Management Events?

• Lär känna vår familjliknande och internationella kultur! Se videon: What's it like to work at Management Events
• Vara en del av en företagskultur där vi gillar att spendera tid tillsammans och där vi gemensamt arbetar för att uppnå satta mål.
• Vi erbjuder både grundläggande samt fördjupande utbildning relaterad till din roll.
• Vi är en växande, internationell organisation som erbjuder många intressanta möjligheter för din fortsatta personliga samt professionella utveckling!

Om du tror vi kan bli din nya arbetsgivare och ett steg i din karriär, skriv din ansökan och bifoga ditt CV (i Engelska). Vi hanterar ansökningarna löpande.

Apply now via this link >> https://managementevents.com/jobs/odKK5fww/?s=SE_Arbetsformedlingen

Ytterligare information:
Marika Hiltunen - Talent Acquisition Specialist
• 358 (0) 40 172 1257

Publiceringsdatum
2017-08-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marika Hiltunen +358 0 40 172 1257

Företag
MANAGEMENT EVENTS SWEDEN AB

Adress
MANAGEMENT EVENTS SWEDEN AB
Regeringsgatan 109
11139 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 109

Jobbnummer
3624865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Management Events Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Management Events Sweden AB: