Customer Experience Manager, BtoB -Events
Management Events Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
2017-01-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Experience Manager, BtoB -Events" (publicerad 2017-08-02) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Management Events Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Som Customer Experience Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att coacha våra kunder inför våra invitation-only event och säkerställa att dom får den bästa event upplevelsen. Du är ansvarig för att våra partners får ett lyckat evenemang, från början till slut. Du kommer att coacha partner representanterna genom hela eventprocessen och säkerställa att de träffar rätt deltagare, och får sina önskade 1-1-möten med dem. Du är även ansvarig för själva evenemangsdagen. Du kommer att leda vår pool av extrapersonal och säkerställer att de leverear en grym eventupplevelse! Du kommer också ta hand om alla eventrelaterade arbetsuppgifter, i enlighet med vårt koncept, till exempel förhandlingar med underleverantörer, briefa kunder på eventet och efter evenemanget rebooka kunden till nästa års event. Genom vår etablerade process, riktlinjer och budget får du redskap att lyckas i rollen, även när en deadline närmar sig!
Har du en passion för kundservice? Är du ett kommunikationsproffs och letar du efter en miljö där alla har samma driv som du? Gillar du multitasking och att arbeta i ett högt tempo, med ett leende på läpparna? Då vill vi lära känna dig!
Vi letar efter en kollega som:
• Har en genuin "can-do" attityd, ett stort driv och en fingertoppskänsla känsla för kundservice!
• Mycket god förmåga att kommunicera med våra partners via telefon, email och face-to-face
• Känner sig trygg och drivs av merförsäljning
• En god förmåga att arbeta parallellt med varierande uppgifter och effektivt planera sin tid, samt lösa problem i en hektisk miljö
• Inte är rädd för att ta ansvar och hjälpa till där det behövs. Det är viktigt att kunna se både det störra perspektivet och samtidigt ha öga för detaljer
• Kan kliva in i en ledarroll på eventen och leda vår grupp av extrapersonal
• Har 2-5 års relevant arbetslivserfarenhet inom sälj och kundservice
• Har tidigare erfarenhet inom B2B
• Har utmärkta IT-kunskaper (Microsoft Office)
• Är flytande i Svenska och Engelska
Management Events Group has over 250 employees in 11 different countries with an average age of 29. We share the same passion towards customer service and quality. Get to know our family-like and international culture >>
https://www.youtube.com/watch?v=LucYyjPs0JU&feature=youtu.be. In brief, Management Events brings together ICT -solution providers with top-level executives from the TOP500 organizations at our B2B-events around Europe. Watch this video to find out more >>
https://www.youtube.com/watch?v=9Eq-UlWl4I0Varför jobba hos Management Event?
• Se videon: What's it like to work at Management Events!
https://youtu.be/LucYyjPs0JU • Vara en del av en företagskultur där vi gillar att spendera tid tillsammans och där vi gemensamt arbetar för att uppnå satta mål
• Vi erbjuder både grundläggande samt fördjupande utbildning
• Vi är en växande, internationell organisation som erbjuder många intressanta möjligheter för din fortsatta personliga samt professionella utveckling!
Publiceringsdatum2017-01-05ErsättningBase salary and performance based bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnekatrin Endter
annekatrin.endter@managementevents.com +498921094897
FöretagMANAGEMENT EVENTS SWEDEN AB
AdressMANAGEMENT EVENTS SWEDEN AB
Regeringsgatan 109
11139 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 109
Jobbnummer 3248168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.