Competens söker driven Rådgivare till Gislaved

Competens Utbildning AB / Personaltjänstemannajobb / Gislaved
2012-12-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Competens söker driven Rådgivare till Gislaved" (publicerad 2012-12-18) ⬅️


Visa alla personaltjänstemannajobb i Gislaved, Gnosjö, Tranemo, Värnamo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Competens Utbildning AB i Gislaved, Värnamo, Borås, Jönköping, Nässjö eller i hela Sverige

Competens Utbildning AB

Publiceringsdatum
2012-12-10

Om företaget
Vi samlar kraften i människor, företag och samhälle. Så enkelt kan man beskriva tankarna bakom Competens - ett av Sveriges snabbast växande företag inom kompetensutveckling.

Vi hjälper människor och företag att utvecklas genom att hitta kraften i sig själva. Konkret betyder det att vi erbjuder ett omsorgsfullt urval av tjänster inom undervisning, konsultation, mentorskap, coachning och rehabilitering. Styrkan i vårt erbjudande ligger i vårt snäva fokus på resultat. Vi vill helt enkelt att våra deltagare ska ha praktisk användning av vad de lärt sig. Därför jobbar vi med tydliga och mätbara mål och anpassar våra insatser helt efter våra uppdragsgivares och deltagares behov. Genom att ha fokus på individen och erbjuda rätt kombination av insatser hjälper vi såväl människor som företag och samhälle att växa.

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en rådgivare som vill vara med och starta upp vår verksamhet i Gislaved. Som rådgivare på Competens kommer du att arbeta mot en bred målgrupp innefattande arbetssökanden, nyanlända och personer med psykisk funktionsnedsättning. Tillsammans med deltagaren öppnar du för möjligheter och skapar resultat. Dina främsta arbetsuppgifter är:

• Coacha och undervisa inom yrkessvenska
• Hålla enskilda samtal
• Daglig kundkontakt och praktikanskaffning
• Sköta och ansvara för administrering kopplat till uppdragen
• Upprätthålla och underhålla kontakter med företag och organisationer

Profil
Vi söker dig som har avslutad högskoleutbildning inom beteendevetenskap samt dokumenterad erfarenhet av arbete med den aktuella målgruppen. Du har även erfarenhet av arbete med människor i utvecklingsprocesser, dokumenterad erfarenhet av samordning samt nätverkande mot företag och organisationer.

Som person är du driven och strukturerad. Du är självgående, kvalitetsmedveten och har god kommunikativ förmåga. Vidare har du god förmåga att bygga relationer och förmå andra människor att se samt våga pröva sina möjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

ANSTÄLLNING

Omfattning: Inledningsvis 75 % med möjlighet till heltid.
Tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.
Tillträde: Januari 2013

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 407
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Svensson 010-516 19 37 rekrytering@competens.se
Inger Carlsson, tel: 010-516 19 81

Företag
Competens Utbildning AB

Adress
Competens Utbildning AB
Box 7023
12107 STOCKHOLM-GLOBEN

Jobbnummer
1412571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Competens Utbildning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Competens Utbildning AB: