Commercial Specialist (retail), Stockholm
Shaya Solutions AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
The customer are looking for a Commercial Specialist to Business Tech IT Purchase team within the Commercial function.
You will be a part of a small team in a continuously changing organization. The team's main responsibilities include procure hardware and software from our vendors. You will work closely with internal customers and vendors to procure the hardware and software and follow up on deliveries.
Publiceringsdatum2021-11-02Dina arbetsuppgifter• Support the costumers Business Tech organization with IT related procurement
• Follow up orders
• Procurement administration
• Vendor relationships
• Invoice handling
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Procurement experience
• Admin skills with an eye for details
• MS Office 365
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• ServiceNow experience
• IT equipment knowledge
Önskemål om personliga egenskaper:
• Administratively strong
• Great communication skills and pedagogic
• Flexible and prestigeless
• Strong personal drive and motivation
• Ability to work well in teams and individually
• Ability to take responsibility, work proactively
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 månader
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Martina Ghobrial
martina@shayasolutions.se 08-35 35 53 Jobbnummer 6088465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.