Commercial Manager
Randstad AB Interna projekt / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Göteborg,
Jönköping,
Skövde,
Haninge,
Malmö eller i
hela Sverige Just nu är vi inne i en mycket expansiv period. Därför behöver vi dig som vill bidra till att organisationen inom affärsområdet Inhouse Services växer till den nivå som vi representerar i övriga världen. Ta chansen att gå vidare i karriären och att utvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!
Om Randstad
Randstad-koncernen har sitt säte i Holland och finns representerade över stora delar av världen. I Sverige finns vi representerade i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Att vara anställd hos oss ger dig bra möjligheter att utveckla din karriär både nationellt och internationellt.
Publiceringsdatum2011-01-12ArbetsuppgifterSom commercial manager ansvarar du för försäljning, kunder och personal. Du ansvarar för att utveckla Inhouseorganisationen och dess marknad, planera affärsaktiviteter och skapa långsiktiga relationer med nyckelkunder, prospekts och beslutsfattare.
Du ansvarar också för att i, samarbete med processmanager, marknadsföra nya affärsmöjligheter till kunden samt kontinuerligt förbättra kvalitén på våra tjänster.
En av dina viktigaste uppgifter blir att coacha och utveckla dina medarbetare så att de når sina individuella mål.
Tjänsten innebär resor i området Göteborg/Västra Götaland
BakgrundVi vill att du har ett drivande intresse för att göra affärer, är orädd och trivs att arbeta med människor.
Dokumenterad erfarenhet från försäljning och arbetsledning i någon form är ett krav för tjänsten. Erfarenhet från bemanningsbranschen är en stor fördel.
Lämplig utbildning är civilekonom/civilingenjör eller motsvarande. Vi förutsätter att du behärskar engelska i tal och skrift, eftersom du kommer att arbeta i ett internationellt företag.
Dina egenskaper
Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål. Därför krävs det att du har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft. För att lyckas hos oss bör du vara social och ha lätt för att få kontakt med andra människor. Du motiveras av att leda och utveckla både personal och kunder till framgångsrika affärslösningar.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta oss;Personalchef Agneta Löfgren 08-693 94 43 eller
Commercial Manager Calle Wellenius, tel. 0704-18 40 20
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAgneta Löfgren, +46 8-693 94 16, +46 709261930
Calle Wellenius, +46 0704-18 40 20
FöretagRandstad AB Interna projekt
AdressRandstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 820145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.