Coachande och Entusiastisk Ledare till Telias Kundfront
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Butikssäljarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Karlstad,
Norrköping,
Jönköping,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Vi är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vi ska ge den absolut bästa servicen. Därför bygger vi nya team och behöver fler coachande och entusiastisk ledare till Telias kundfront.
Vi erbjuder dig
Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vidare får du chansen att arbeta nära dina medarbetare och utveckla ditt ledarskap, vi ger dig en gedigen ledarskapsutbildning, allt för att du ska få de bästa förutsättningarna för att kunna skapa goda resultat. Du får möjlighet att påverka hur vi på Telia hanterar våra kunder och, genom ditt ledarskap, bli en av dem som bidrar till både nöjdare kunder och medarbetare. På sikt finns möjligheten att avancera och växa inom företaget. Vi vill att du stannar hos oss på Telia.
Publiceringsdatum2012-02-13ArbetsuppgifterSom ledare i Telias kundfront är din uppgift att skapa ett team som når uppsatta mål - att sälja och leverera excellent service till privatkunder. Det gör du genom att säkra kompetensen, coacha, utveckla och entusiasmera dina medarbetare. En viktig framgångsfaktor är kontinuerlig uppföljning och konstruktiv feedback till medarbetarna. Genom att vara en närvarande, prestigelös och uppmärksam ledare blir du dina medarbetares förebild. Du kommer att arbeta nära ditt team och ansvarar för att ni levererar kundupplevelse i världsklass vid varje kundmöte.
Vi söker dig som
• har minst 3års gymnasiekompetens eller motsvarande, det är meriterande med en högskoleutbildning eller relevant arbetslivserfarenhet inom försäljning och kundtjänst
• har en dokumenterad erfarenhet av ledarskap
• har goda IT- kunskaper
• har förmågan att motivera och engagera dina medarbetare
• ser människor och brinner för att låta dem växa
• har ett säljdriv, trivs i ett högt tempo och kan leverera goda resultat genom ett coachande förhållningssätt
• är en positiv, flexibel och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• har förmågan att skapa goda relationer och bygga ett starkt team
• har goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift
Arbetstider
Främst vardagar, men då du som ledare förväntas agera tillsammans med dina medarbetare, som går på schema, bör du ha inställningen att visst kvälls- och helgarbete kan förekomma.
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med Poolia vilka tar emot alla ansökningar samt ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Så vid eventuella frågor kontakta Stafan Adolfsson eller Karin Stjernfelt på Poolia, telefon 019-766 37 00.
I rekryteringsprocessen använder vi oss bland annat av webbaserade testverktyg. Länk till dessa skickas till din e-post efter att ett första urval gjorts.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Välkommen till oss på Telia!
Arbetstider och omfattningHeltid, tillsvidare
ErsättningIndividuell
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-26
Ansökan kan skickas till e-postadress:
stefan.adolfsson@poolia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Stjernqvist, +46 19-7663700
Stefan Adolfsson, +46 19-7663700
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 1156702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.