Coach sökes till Kundserviceavdelning!

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Klarna är Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster. Våra tjänster finns hos över 5000 e-handelsföretag såsom Dustin, CDON och Webhallen. Utsett till årets företag 2007, delägt av investmentbolaget Öresund och med god vinst är Klarna ett företag att växa med. Sedan starten 2005 har vi växt till cirka 200 anställda - en snabbt ökande siffra. Vi är ett ungt och ambitiöst gäng som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Vill du arbeta sida vid sida med unga och drivna kollegor? Vill du hitta en plats i en snabbt växande organisation där du får möjlighet att utvecklas och ta ansvar?
Kundserviceavdelningen på Klarna har en central roll i organisationen och har ett stort ansvar som ansiktet utåt för det käraste vi har, nämligen våra kunder och konsumenter. Vi arbetar aktivt med att ständigt förbättra oss och att hela tiden ge bästa tänkbara service. Vi gör det med ett mål i sikte: att bli Europas bästa kundserviceavdelning!
Avdelningen idag består av tre team som tillsammans utgör grunden för en Karriärtrappa. Varje team ansvarar för olika typer av arbetsuppgifter och leds av en teamleader. På vår kundserviceavdelning sporras våra medarbetare till att målmedvetet ta sig an nya utmaningar!
Vi söker nu en person som kan ta över spakarna för vårt seniora team. Här ligger största fokus på att lösa tvistiga ärenden och teamet har därför fått interna utbildningar i konsumentjuridik för att ha så goda förutsättningar som möjligt i sitt arbete.

Publiceringsdatum
2010-04-22

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten kommer du att coacha din grupp i samtalsteknik och finnas tillhands som ett bollplank i deras dagliga arbete. På veckobasis ingår också schemaläggning av arbetsuppgifter och rasttider, uppföljning av gruppens mål och att se till att uppehålla en god stämning och sammanhållning i teamet genom att planera informationsmöten och tävlingar. Du följer upp gruppens resultat på månadsbasis och rapporterar resultatet till närmsta chef.
Vem är du?
Vi tror att du har arbetat inom kundservice eller i liknande serviceyrken i ett par år och är redo för nästa utmaning! Erfarenhet av coaching i samtal är meriterande men ingen tidigare utbildning eller erfarenhet krävs utan kommer att erbjudas av proffs på plats.
Att du är bekant med Excel är ett plus. Har du även intresse för det arbetsområde som gruppen fokuserar på, konsumentjuridik, är det ännu bättre.
Du är en person som tycker om att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Du tycker om att arbeta med människor och trivs som bäst när du får kombinera det med serviceyrket. Du har en positiv grundattityd och ser helt enkelt inte problemen för alla lösningar. Du är uppfinningsrik i ditt utförande och har en god kommunikativ förmåga.
Antar du utmaningen?
Sista ansökningsdag är 2010-05-17. Rekryteringen sker löpande.
Kontaktperson: Sanna Fransson, 076 526 00 32
All rekryteringshjälp undanbedes!
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-17
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sanna Fransson

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
634429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: