Chefsassistent till fordonskund i Göteborg!

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet som chefsassistent och söker en ny utmaning inom fordonsbranschen? Då ska du söka den roll. Just nu söker vi söker nu en chefsassistent till vår kund på Lindholmen i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start så fort som möjligt och sträcker sig till årsskiftet 2023.

Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!

Publiceringsdatum
2022-11-11

Om tjänsten
I denna roll kommer du att ingå i ett team av tre assistenter som stödjer vår kunds Executive Management-team. Som Assistent har du en nyckelroll i att utveckla och upprätthålla en bra struktur och arbetssätt med alla kontorsärenden inom funktionerna, i nära samarbete med de två ledningsgrupperna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;

• Ansvarig för avdelningens inköp och ekonomiadministration.
• Förbereda och samordna presentationer, korrekturläsa och utveckla kommunikationsmaterial.
• Hantering av alla kontorsrelaterade uppgifter, såsom kalender, researrangemang, besök mm.
• Ge stöd till ledningsgrupperna t.ex. arrangera ledningsmöten.
• Följa upp driftskostnader och budget.
• Hantering av konferens- och seminariearrangemang.
• Ansvarig för att assistera besökare från utlandet.

Vem är du?
Vi söker en positiv och skicklig chefsassistent som har förmågan att hantera en rad olika ärenden i en internationell miljö. Du inspireras av att arbeta i en tvärfunktionell miljö och har en passion för människor och att bygga goda relationer. Det här är en roll för dig som är effektiv och noggrann i ditt arbete, förstår vikten av att hantera konfidentiell information och är både service- och lösningsorienterad. I övrigt ser vi att du:

• Flera års erfarenhet av att arbeta som assistent/exekutiv assistent, eller annan relevant erfarenhet, gärna i en internationell miljö.
• Utmärkt kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, andra språk är meriterande.
• Mycket god datorvana inklusive Microsoft Excel, Word, PowerPoint samt gärna EBD och SAP.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "66456".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Kontakt
Emilia Malm
emilia.malm@poolia.se

Jobbnummer
7161886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: