Callcenterchef
Omnisale AB / Säljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Omnisale AB i Östersund Omnisale är specialiserade managementkonsulter inom kundservice, försäljning och besöksbokning. Vi upphandlar, analyserar och förändrar kundservice och försäljning.
Callcenterchef
Beskrivning av arbetsuppgifter:
För kunds räkning ska Omnisale starta en callcenteravdelning i Östersund. Därför söker vi Sveriges bästa Callcenterchef. Företaget som Omnisale arbetar för är ledande inom finansbranschen och är nu i en kraftigt expansiv fas och har därför valt att expandera genom att etablera mötesbokningen i Östersund.
Arbetsuppgifter Som callcenterchef ansvarar du för att leda och utveckla verksamheten inom mötesbokning mot företag och privatpersoner.
Din enhet kommer att bestå av 2 säljcoacher, 15 heltidsanställda mötesbokare och 15 deltidsanställda mötesbokare.
Callcentret kommer att arbeta med utåtriktad mötesbokning via telefon mot nya och befintliga kunder. Ditt främsta uppdrag blir att tillsammans med Omnisale sätta strukturer och arbetssätt för enheten och initialt rekrytera nya medarbetare.
Du får en unik chans att vara med och bygga en framgångsrik och modern mötesbokningsorganisation med höga ambitioner för ett välrenommerat bolag i finansbranschen.
I tjänsten ingår även att och utbilda och utveckla medarbetarna. Du driver arbetet genom affärsplanering, organisering och samordning av gruppens arbete. I rollen ingår även ansvar och kontakt med samtliga av callcentrets uppdragsgivare samt direktrapportering till koncernledningen.
Vem är du? Som person motiveras du av att utveckla affären och dina medarbetare.
Du har en utpräglad sälj- och resultatinriktad profil med dokumenterat goda resultat.
Du är van att leda coacher och medarbetare inom callcenter och vet vilka förutsättningar som krävs och vilka krav som måste gälla.
Som ledare är du relationsskapande, kommunikativ och trivs i en utåtriktad roll.
Att skapa delaktighet, engagemang och motivation hos dina medarbetare är något du är riktigt bra på och tycker om att göra. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet passerat, det är därför viktigt att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Rickard Collander på telefonnummer 0733-93 13 81 eller maila till:
rickard.collander@omnisale.se Skicka din ansökan till
rickard.collander@omnisale.seBeskrivning av kvalifikationer:
• Erfarenhet av försäljning inomcallcenter - Office, framförallt excel - Ledarerfarenhet
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-01-29Tillträdeomgående
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duVid frågor om tjänsten, kontakta Rickard Collander på telefonnummer 0733-93 13 81 eller maila till:
rickard.collander@omnisale.se Skicka din ansökan till
rickard.collander@omnisale.seAnsökan kan skickas till e-postadress:
rickard.collander@omnisale.seKontaktRekryteringsansvarig Rickard Collander 0733931381
rickard.collander@omnisale.seFöretagOmnisale AB
AdressOmnisale AB
11121 STOCKHOLM
KontorsadressMäster Samuelsgatan 60
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0733931381
Jobbnummer 2641974
Observera att sista ansökningsdag har passerat.