Callcenter medarbetare
JCDecaux Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
2010-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Callcenter medarbetare" (publicerad 2012-01-26) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JCDecaux Sverige AB i Göteborg,
Jönköping,
Helsingborg,
Karlstad,
Linköping eller i
hela Sverige Callcenter medarbetare till Göteborgskontoret
JCDecaux är ett av landets största mediebolag. Vi säljer reklamytor utomhus, på flygplatser, centralstationer samt i köpcentra och vid stormarknader ? ett fullserviceföretag inom Out Of Home Media. JCDecaux har verksamhet i 55 länder och har funnits i Sverige sedan 1989.
I augusti kommer JCDecaux Sverige att lansera ett nytt cykelsystem för allmänheten i Göteborg. Vi söker nu två kundtjänst medarbetare för en säsongsanställning till vårt kontor i centrala Göteborg.
Tjänsten innebär att:
Ta emot och logga samtal i våra system
Hjälpa kunderna med instruktioner, handhavande fel och systemfel.
Ansvara för realtidsinformation internt och till allmänheten via facebook, twitter mm
Bemanna receptionen på citykontoret
Utlämning av cykelhjlälmar
Följa upp och säkerställa nöjda kunder
För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Någon form av eftergymnasial utbildning. Du har ett brinnande intresse för service, jobbar som bäst när tempot är högt,, behärskar både svenska och engelska i tal och skrift och gärna ytterligare något språk. Du ska även vara ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att kommunicera. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Naturligtvis har du ett positivt sätt, och är utåtriktad som person.
Vi erbjuder:
En möjlighet att få vara med och lansera ett nytt och spännande projekt till allmänheten. Tjänsten ska tillsättas i Juli och sträcker sig t.o.m. sista oktober i år. Det är en heltidsanställning på 39 h per vecka och arbetstiden kommer att vara schemalagd på dagtid. JCDecaux är en värderingsstyrd organisation där resultat, ansvar, öppenhet och passion styr våra mål. Vi arbetar i högt tempo och för rätt person som tar ansvar och når resultat finns det stora möjligheter att få vara med att utveckla företaget vidare.
Låter det intressant? Skicka din ansökan till
rekrytering@jcdecaux.se senast den 15 maj 2010. Vi påbörjar rekryteringsprocessen löpande. Frågor besvaras av Callcenteransvarig Carina Henriksson eller Personalchef Lotta Andersson på telefon 08-474 83 00.
Publiceringsdatum2010-04-26Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@jcdecaux.seFöretagJCDecaux Sverige AB
AdressJCDecaux Sverige AB
Box 34
10120 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 90
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-474 83 00
E-postadress:
lotta.andersson@jcdecaux.se Jobbnummer 635873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.