Butikssäljare till Proffsbutik

Arena Personal AB / Säljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2014-03-31

Om tjänsten
I samarbete med vår kund söker vi nu en erfaren butiksäljare till deras butik i Södertälje. Detta är ett vikariat på 12 månader med start omgående för rätt person.

Som butikssäljare arbetar du proaktivt med att bearbeta kunderna i butiken för att demonstrera och ge rådgivning om produkter och lösningar. Du exponerar och genomför kampanjer i butiken, skyltar om i butiken, plockar upp varor och håller ordning inne och utanför butiken.
Arbetet innebär också att ta betalt och göra avstämningar av kassan, hantera reklamationer och klagomål enligt gällande riktlinjer på ett professionellt sätt och underhålla och kvalitetssäkra kunduppgifter i deras affärssystem.
Som butikssäljare kommer du att vara huvudansvarig för ett antal sortimentsområden i butiken. Detta innebär att säkerställa att det är snyggt i och runt hyllor och att dessa inte saknar varor, etc.

Profil
Vi söker dig som vill vara med och ge företagets kunder bästa tänkbara service. Du kommer att ingå i ett professionellt säljteam och erbjuds ett spännande och omväxlande jobb i en positiv miljö.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi söker dig som är.
• ordningsam
• strukturerad
• serviceinriktad
• Kundorienterad

Andra egenskaper som vi söker efter är:
• målmedvetenhet
• relationsbyggande
• kommunikativ
• ödmjuk och lyhörd

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Kunden representeras av över 200 filialer i såväl Sverige, Norge och Finland med ytterligare enheter i Polen. I Sverige hittar du kunden på nära 100 platser från Gällivare i norr till Malmö i syd. I deras butiker finns över 500 000 artiklar som nås genom deras kompetenta säljare och via den digitala internethandeln. Hos kunden finner du verktyg och förnödenheter till industri och byggsektorn.

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-13
Ange följande referens när du ansöker: 1419
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Danielsson 08-58711731

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Köpmangatan 5
15171 Södertälje

Jobbnummer
1825046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: