Bred varierande roll inom ekonomi/kundservice
Logitjänst Forenom AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Logitjänst Forenom AB i Stockholm,
Uppsala,
Norrköping,
Linköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Forenom Logitjänst är ett företag som specialiserat sig på företagsbostäder och tillfälliga logilösningar. Vi erbjuder våra gäster möblerade lägenheter med varierande standard för kort och långtidsboende. Vår uppgift är att göra det tillfälliga boendet enkelt och bekymmersfritt.
Forenom tillhör finska Barona-koncernen. Företaget grundades samtidigt som rekryteringsföretaget Barona år 2001.
I dag är Forenom verksamt i Finland, Sverige, Estland och Ryssland med en kraftig expansion till andra intressanta områden i världen.
Efter flera års erfarenhet är vi därför experter på företagsbostäder.
Till vårt nystartade kontor i Stockholm söker vi dig som älskar kundservice/ekonomi/administration. Du kommer att arbeta med alla vanligt förekommande ekonomiuppgifter och administrativ support samt kundservice i ett litet, men effektivt team.
Företaget erbjuder en bred roll med stor variation och enorma utvecklingsmöjligheter!
Du skall tycka om att vara spindeln i nätet och inte vara rädd för att ta egna initiativ och ta ansvar för att driva egna processer. Du har en bra telefonröst och kan representera företaget på ett bra sätt. Kontakten med kunderna är jobbets kärna - därför ska du som person vara utåtriktad och serviceinriktad och brinna för att ge våra gäster den bästa möjliga servicen.
Driftighet är en självklarhet.
Du hittar egna lösningar och är inte rädd för att ta tag och avlasta andra inom företaget när behovet finns.
Som person är du prestigelös, analytisk, självgående och ansvarsfull. Du tycker att det är riktigt roligt att arbeta med ekonomi, stimuleras av deadlines och kommer gärna med idéer på hur arbetet kan bli än mer effektivt.
Finska är önskvärt då du kommer att hantera många kontakter mot Finland. Andra språk är meriterande. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel och trivs med att ha datorn och telefonen som dina främsta arbetsredskap. Du måste kunna kommunicera på engelska då det är vårt koncernspråk.
Det är viktigt att du har intresse för verksamhetens behov och är lyhörd för att stödja den på bästa sätt.
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bl.a. innefatta;
Ekonomisk uppföljning
Kontinuerlig personaluppföljning i samråd med ansvarig verksamhetschef
Kontoavstämningar
Kundfaktureringar
Kontering av leverantörsfakturor
Viss lönehantering
Registrering av nya kunder och kontrakt i kundsystemet
Underhåll av kunddatabasen
Ansvara för administrativa utskick
Hantera bokningar och avbokningar
Hantera klagomål och övrig problemlösning
Svara på kunders frågor gällande avtal/regler kring bokningar både via både telefon och mail
Support till säljorganisationen
Ansvara för administration av kringaktiviteter.
Översättningar från finska till svenska
Allehanda kontorsgöromål
Tycker du detta låter som en utmaning? Vill du vara med om en spännande resa där du själv sätter dina egna begränsningar om hur långt du kan nå tillsammans med företaget? Rätt person är efterlängtad så känn dig välkommen redan nu!
Skicka in CV samt en personlig beskrivning av dig själv med en redogörelse för vad du tror att just DU kan bidra med till det Svenska Teamet på Forenom Logitjänst.
Ange löneanspråk i ansökan!
Publiceringsdatum2011-09-02KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Ange löneanspråk i ansökan!
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 08
Ansökan kan skickas till e-postadress:
viveca.viso@forenom.seFöretagLOGITJÄNST FORENOM AB
AdressLOGITJÄNST FORENOM AB
Sveavägen 155,6 tr
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0704-996757
E-postadress:
viveca.viso@forenom.se Jobbnummer 1019608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.