Bostadsuthyrare till Krokomsbostäder
Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
2025-04-17
Visa alla administratörsjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Vi söker nu en medarbetare till vår bobutik. Här blir du en av tre personer som tillsammans ansvarar för det dagliga arbetet med att hjälpa både befintliga hyresgäster och bostadssökande.
Som bostadsuthyrare får du en varierad administrativ roll med stort eget ansvar. Du har daglig kontakt med människor och spelar en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för alla som vänder sig till oss. Vi tror att du är serviceinriktad, har ett strukturerat arbetssätt och är van att arbeta digitalt. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Välkommen till oss!
Krokomsbostäder är ett kommunägt bostadsbolag i Krokoms kommun som erbjuder schysst boende till alla oavsett fas i livet. Krokomsbostäder är kommunens största hyresvärd med ett varierande utbud av bostäder och lokaler i olika delar av kommunen i varierande storlekar och prisklasser. Ungefär vart sjätte hushåll bor hos oss vilket innebär ett särskilt ansvar att förvalta.
Som medarbetare hos Krokomsbostäder har du följande friskvårdsförmåner:
• Friskvårdstid, 1 timme per vecka.
• Friskvårdsbidrag, 1000 kr/år
• Betald sjukvårdsförsäkring, förmånsvärde för den anställde
• Regelbunden hälsoundersökning, vart tredje år
• Hälsoombudsaktiviteter, 4 - 6 tillfällen per år
• Gratis kaffe och frukt vid fikarast
Publiceringsdatum2025-04-17Dina arbetsuppgifterI rollen som bostadsuthyrare kommer du att arbeta med uthyrning av lägenheter och lokaler för både Krokomsbostäder och Krokoms kommun. Du ansvarar för att boka och samordna visningar och besiktningar samt visa lediga objekt för bostadssökande. En del av ditt arbete innebär att ta emot och registrera felanmälningar i vårt ärendehanteringssystem, samt att ge service i vår bobutik. Du bidrar också med intern service och stöd till övriga delar av organisationen vid behov.
KvalifikationerVi söker dig som är van att arbeta i olika administrativa datasystem. Du har en positiv inställning, är serviceinriktad och trivs i en roll där du dagligen möter människor - både via telefon och i personliga möten.
Som person är du självgående och trygg i att fatta egna beslut inom givna ramar. Du arbetar strukturerat, är lösningsorienterad och har lätt för att anpassa dig till olika situationer. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i både tal och skrift, och har en god digital mognad - att använda digitala verktyg är en naturlig del av ditt arbetssätt.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller har arbetat i en liknande befattning.
Övrig information
Tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast enligt överenskommelse.
Arbetstiden är förlagd måndag-fredag 07.00-16.00, med möjlighet till flextid.
Sista ansökningsdag 2025-05-04
Kontaktperson för detta jobbPär Malmrot, Ekonomichef
0640 - 164 63,
par.malmrot@krokomsbostader.se Ersättning Individuell och differentierad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Krokoms kommun (org.nr 212000-2478),
https://krokom.se/ Jobbnummer 9294463