Bli Stjärnrekryterare - Barona Industry

Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

På Barona är visionen att ta samhället och ekonomin till en bättre framtid. Det är inget vi bara säger, det här syns och märks i vårt arbete varje dag. Allt vi gör, handlar om att skapa värde. Värde för våra konsulter, våra kandidater, våra kunder och för oss själva på kontoret. Vi tror på frihet under ansvar. Vi tror på att våga, att misslyckas, skratta och hjälpas åt. Vi väljer passion framför perfektion och engagemang framför nöjdhet. Nu söker vi dig som vill vara i en sådan miljö. Som vill vissla på väg till jobbet och på väg hem. Som är beredd att ge allt och som definitivt kommer att få cred för det. Är det du?

Om rollen

Barona Industrial växer så att det knakar i Sverige och vi behöver nu utöka teamet med en rekryterare. Som rekryterare kommer du att ansvara för hela rekryteringsprocessen; annonsering, urval, intervjuer, referenstagning och testning. Du kommer även att ansvara för personaladministration för anställda konsulter inom affärsområdet. Du kommer att arbeta tätt med en dedikerad konsultchef inom Industrial och för rätt person ser vi goda möjligheter att i framtiden hantera egna konsulter, kundkonton och kundrelationer. Du kommer helt enkelt att bli en nyckelspelare inom Barona och vara central för vår leverans av utmärkta kandidater till våra kunder, som är kända arbetsgivare inom industrisegmentet.

Typiska arbetsuppgifter

• Ansvara för alla steg i vår leverans - upprätta kravprofil, annons, genomföra search, urval, intervjuer, referenstagning samt ansvara för all kandidatkommunikation
• Arbeta aktivt och kreativt för den ultimata kandidatupplevesen
• Arbeta aktivt och kreativt för att hitta nya vägar att attrahera och hitta rätt kandidater
• Personaladministration såsom granskning av tidrapportering och förbereda anställningsavtal

Låt oss prata mer om dig och din bakgrund

Vi tror att du som söker är i början av din karriär och har ett stort intresse för bemanning- och rekryteringsbranschen. Du har troligtvis arbetat med rekrytering tidigare, är van vid administrativt arbete och har ett driv att vilja lära dig mer om industrisektorn.

Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person

• Hängiven ditt arbete och de arbetsuppgifter du tar dig an
• Effektiv i ditt arbetssätt och med en förmåga att skapa struktur - tempot är högt!
• Snabb, flexibel och gillar att driva förbättrings- och förändringsprocesser
• Utåtriktad och kommunikativ
• Modig!
• Du får saker att hända!

Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet! Du tänker utanför boxen och vågar utmana våra arbetssätt och rutiner.

Så, varför ska du komma och arbeta hos oss?

Barona är ett internationellt bolag med kontor i 10 länder. I Sverige är vi ett glatt gäng om 15 personer som älskar att gå till jobbet varje dag. Det är högt tempo men vi missar aldrig att fira en framgång eller lyfta goda exempel. Genom nya och kreativa metoder levererar vi kompetensförsörjning över hela landet och ligger i framkant i moderna tekniker och lösningar. Det här är en ny position hos oss och för rätt person finns det goda möjligheter att växa i rollen och att forma rollen till din egen. Du kommer inte att ångra dig! Vi betalar naturligtvis lön och har förmåner som alla andra arbetsgivare.

Omfattning och tillträde

Start är så snart som möjligt, tjänsten är tillsvidare och på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Övertygad än? Hör av dig till oss!

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Har du frågor är du välkommen att kontakta Mikael Rosén | mikael.rosen@barona.se

Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Rekryterare; Sales; Sälj; Recruiter; Industry; Engeneering; Team; Junior; Industry; Industrial; Stockholm;

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-10-03

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Rosén

Företag
Barona Human Resource Services AB

Adress
Barona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 63 11164 Stockholm

Jobbnummer
4382240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Human Resource Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Human Resource Services AB: