BK PAC AB söker nu en drivande Säljkoordinator

Manpower Huvudkontor / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Kristianstad, Sölvesborg, Hässleholm, Olofström, Hörby eller i hela Sverige

BK PAC AB är ett framgångsrikt grossistföretag som utvecklar och säljer innovativa förpackningslösningar till Livsmedelsindustrin och Frukt & Grönt- sektorn. Genom vårt breda sortiment och höga kompetens fungerar vi också som en opartisk och obunden rådgivare i förpackningsfrågor. Vårt huvudkontor och centrallager finns i Kristianstad.
Läs mer om företaget på www.bkpac.se

Vem söker vi?
Är du en energisk, affärsinriktad och kundorienterad person som vill vara med i laget och ta del av framtidens utmaningar?
Har du också erfarenhet av internationella transporter och en bakgrund från industri- eller grossistverksamhet, då kan du vara exakt den person som vi söker!

Publiceringsdatum
2015-01-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljkoordinator hos oss får du ett utvecklande arbete med mycket varierande arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett team på tre personer i vår säljfunktion.

I dina arbetsuppgifter ingår även:
• Koordinera hela säljprocessen från ordermottagning till leverans och agera snabbt vid avvikelser
• Avropa varor till lager samt leveransbevaka pågående försändelser
• Ansvara för internationella transportavtal
• Infrakter och tullhantering
• Underhålla kund- och artikeluppgifter
• Stödja utesäljarna i diverse administrativa uppgifter

Vi levererar branschens bästa kundservice och vi vill att du ska vara med och bidra till att ytterligare höja nivån och stärka våra kundrelationer.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, 100 %, dagtid: måndag - fredag.
Placeringsort är huvudkontoret i Kristianstad.

Tillträde enligt överenskommelse, gärna mars/april.

Vem är du?
Det är viktigt för oss att Du som person har god servicekänsla, är stresstålig, ordningssam, noggrann och van att ta egna initiativ. Du är driven och ambitiös med stort kundfokus samt älskar service. Att du är otroligt lösningsorienterad och strukturerad ser vi som en självklarhet.
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom relevant område. Vi ser att du minst har 3-5 års arbetslivserfarenhet inom ovanstående arbetsuppgifter. Ett absolut krav är att du har erfarenhet inom internationell transporthantering.
Du måste känna dig bekväm i Officepaketet - främst Excel, ha telefon- och datorvana samt lätt för att ta till dig nya system/program. Har du arbetat i affärssystemet Jeeves ser vi det som meriterande. Du hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift, meriterande är om du har kunskaper i danska.

Kontaktperson för detta jobb
Tjänsten söker du via www.manpower.se .
I den här processen har vi valt att samarbeta med Manpower, för mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Camilla Svensson, camilla.svensson@manpower.se alt. 0455-302782.

Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2:a februari.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Svensson 0455-302782

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2127793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: