Backofficemedarbetare till internationell organisation
Amga AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-11-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backofficemedarbetare till internationell organisation" (publicerad 2018-04-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker en driven backofficemedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenomerad internationell koncern. Företaget är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.
Publiceringsdatum2017-11-27Dina arbetsuppgifterSom medarbetare inom bolagets backofficeavdelning är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med kundrelaterade ärenden administrativt samt till viss del externa kundmöten. Vidare hanterar och ansvarar du för ärenden inom villkorsfrågor, värderingar samt analys av olika ärenden. Du kommer även växa in i rollen för att steg för steg hantera ekonomiska frågor.
Du blir en del av ett mindre team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Arbetet är starkt villkorsstyrt och du kommer att få en gedigen utbildning.
Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundmötande.
Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.
Vi söker dig som
• är lyhörd och utåtriktad
• är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp
• har erfarenhet av backofficearbete/handläggning
• du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
Vi söker dig som vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller specialist.
Tjänsten ställer stora krav på att du är noggrann och kvalitetsmedveten samt att du har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Vi ser gärna att du är uthållig och stresstålig då du arbetar med stora volymer i ett högt tempo.
Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten är heltid med kontorstider och tillträds snarast.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 15/12 2017, så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin 08-551 118 71
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 3822614
Observera att sista ansökningsdag har passerat.