Backoffice koordinator till revisionsbyrå i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-05-02Om tjänstenBrinner du för att hjälpa människor och leverera service i världsklass? Är du flexibel, lösningsorienterad och har erfarenhet av konferens, backoffice, värdinna och administration? Då kanske detta är tjänsten för dig?
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterSom backoffice koordinator/konferensvärdinna hos vår kund kommer dina dagliga arbetsuppgifter innefatta bland annat:
• Ansvara för att hålla det rent och snyggt i konferensrum, kök och allmänna utrymmen
• Hälsa besökare såsom kunder och leverantörer välkomna
• Ta emot inkommande samtal
• Beställa kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Hantera post och paket
• Förbereda inför frukost- och lunchmöten
• Kontorsronder för att säkerställa att allmänna utrymmen är representativa
• Administration, såsom passerkort, deklarationer etc.
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenheter av backoffice, konferens och administration. Meriterande om du har erfarenhet av yrken inom hotell, konferens eller liknande. Du skall även kunna skriva samt tala engelska och svenska bra. Goda datakunskaper är också ett krav.
Som person ska du ta tag i dina arbetsuppgifter med energi och glädje. Du ingår i ett team där du och din kollega ansvarar för att kontoret är representativt. Du ska vara flexibel och ha förmåga att prioritera, lyfta blicken samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. I denna roll ställs även krav på gott omdöme, initiativförmåga och personlig mognad. Att ge gäster och besökare service i världsklass ska vara en självklarhet! Som backoffice koordinator/konferensvärdinna är du ansiktet utåt för företaget och därför kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Här värdesätts även en problemlösaranda samt en professionell och affärsmässig inställning.
Övrig informationDu blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är just nu kl. 08:00 - 17:00, med 1 timmes lunch. Uppdraget startar i slutet av maj, men urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Rebecka Berg på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4763".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Rebecka Berg
rebecka.berg@kfx.se Jobbnummer 6597006
Observera att sista ansökningsdag har passerat.