Backoffice - reskontrahantering
Captica / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Captica i Stockholm,
Solna,
Upplands-Bro,
Haninge eller i
hela Sverige Rekrytering och konsulttjänster handlar om att hitta rätt person och rätt personlighet. För att lyckas med det krävs personligt engagemang och personkännedom. Det är kärnan i Captica och vårt erbjudande!
Vår kund är ett nytänkande bolag inom reskontrahantering i Stockholm City dit vi nu rekryterar dig som vill få möjligheten att vara med och påverka bolagets framgång, på riktigt!
Rollen
Du arbetar i produktion där du tillsammans med dina kollegor ser till att kunderna ges yppersta service inom reskontra. Rollen innefattar arbete i hela faktureringsflödet med allt från fakturadistribution, betalningar och bokföring.
Till din hjälp har du ett unikt egenutvecklat it-stöd samt väldigt kompetenta kollegor
Vem är du?
Vi tror att du är en självgående problemlösare och har:
• Ett par års erfarenhet av kundreskontra, factoring eller belåning, alternativt jobbat med fakturering på ett större bolag.
• Kunskaper om ekonomi och bokföring
• God IT kompetens
• Pratar och skriver svenska och engelska. Norska eller finska är meriterande.
Är du dessutom serviceminded, positiv och är intresserad av att arbeta på ett bolag i framkant är du den vi söker.
Din ansökan vill vi ha snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Captica på telefon 08-411 24 70.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-03-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCaptica
AdressCaptica
Jakobsbergsgatan 7
11144 Stockholm
KontorsadressJakobsbergsgatan 7
Jobbnummer 4655900
Observera att sista ansökningsdag har passerat.