B2B-säljare till Office Management i Helsingborg
Office Management / Säljarjobb / Helsingborg
2017-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "B2B-säljare till Office Management i Helsingborg" (publicerad 2018-02-27) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Office Management går starkt och vi vill nu utöka vår säljstyrka för att kunna växa ännu mer. Brinner du för försäljning och vill bli en affärsman, då har du möjligheten hos oss. Har du rätt inställning kan du med hjälp av vårt säljträningsprogram Business Academy och din team-manager ta din försäljning hur långt som helst. Läs mer här och ansök redan idag.
Arbetsbeskrivning
Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.
I den här rollen arbetar du med hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärer. Du kommer att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och kontorsinredning.
Med ett stort engagemang och skicklighet i försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär. Du kommer primärt att arbeta med nykunder och bygger successivt upp en kundstock som du förvaltar och utvecklar.
Kompetenser och Egenskaper
Vi söker dig som har rätt inställning för att lyckas hos oss. Du ska ha en vinnarinställning och samtidigt tänka långsiktigt i din försäljning. Meriterande är om du har arbetat med försäljning tidigare. Vidare ska du ha körkort och tillgång till egen bil.
Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta teamchef Christian Herlin på 010-858 51 12.
Varmt välkommen med din ansökan!
Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland.
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-04-12Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Fehrm
amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14
FöretagOffice Management
AdressOffice Management
Garnisonsgatan 23
25466 Helsingborg
KontorsadressGarnisonsgatan 23, Helsingborg
Jobbnummer 3436384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.