Avtalsadministratörer sökes till längre uppdrag!

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker två stycken medarbetare till funktionen avtalssupport hos ett växande företag inom finans- och betalbranschen. Du kommer att initialt supportera säljorganisationer i Norge, Danmark och Finland gällande nya kunder och dess avtalshantering. Vårt kundföretag är placerat i centrala Stockholm.

Tjänsten
I tjänsten inom avtalssupport kommer arbetar du i företagsservicegruppen. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett långsiktigt konsultuppdrag via Placera Personal, till att börja med till 31 december 2015.

Publiceringsdatum
2015-02-19

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär att du supporterar säljarna i Norge, Danmark och Finland, totalt ca 40 st. Du ansvarar för att skicka ut ansökningshandlingar till nya kunder, granskning av inkomna avtal och genomförande av kontroller. I arbetet ingår även uppföljningssamtal och granskning att befintliga avtal efterlevs.

I rollen som avtalsadministratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Kontakt med säljorganisationer i Norge, Danmark och Finland
• Hantering av ansökningshandlingar/avtal
• Genomföra kontroller av ansökan mot instanser och system
• Telefonsupport och e-posthantering
• Uppsökande kundvårdssamtal
• Hålla sig löpande uppdaterad på både nya och befintliga policies/rutiner, samt att dessa efterlevs

Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som avtalsadministratör ser vi att du har följande bakgrund:

• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet av service och administrativt arbete, gärna formaliagranskning
• Erfarenhet av betalindustrin är starkt meriterade, även generellt bank/finans branschen är meriterande
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Kunskaper i norska, danska och/eller finska är meriterande men ej ett krav
• God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet, främst Excel

Vi söker dig som är noggrann, självgående, har siffersinne och som brinner för att ge bästa service till kunder! Du arbetar snabbt och koncentrerat och har en god förmåga att hantera olika arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat! Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid / Start omgående - 31 december 2015 (förmodligen längre) / Konsultuppdrag via Placera Personal

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2174316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: