Avonova söker administratör till Strängnäs

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Strängnäs, Eskilstuna, Västerås, Botkyrka, Hallstahammar eller i hela Sverige

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag

Det som förenar oss är vår drivkraft: Att skapa hållbara arbetsliv. Vill du också göra arbetsplatser lite mer säkra, mer hållbara och de som arbetar där lite friskare? Då är du varmt välkommen att bli en del av vårt team.




Publiceringsdatum
2020-09-07

Beskrivning
Som administratör på Avonova har du en viktig roll i att vara en allmän supportfunktion för att stärka kontakter med Avonovas medarbetare, kunder och kundanställda.

Rollen är mycket viktig för att genomföra optimering och effektivt utförande av Avonovas dagliga kundleveranser. Administratören verkar för kvalitet och service både internt och externt.

Dina arbetsuppgifter
I administratörens arbetsuppgifter ingår bland annat:

• att vara första linjens kundkontakt via telefon och mail och bokar/avbokar besök i vårt bokningssystem J4.

• fakturering

• planering, till exempel boka om och strukturera om vid behov samt samordna större beställningar.

Du arbetar ca 50% i telefon och övrig tid med övriga uppgifter utifrån vilka behov som finns.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasieutbildning, om du har gått en vårdadministratör utbildning är det meriterande.

Du har tidigare erfarenhet av administration, att arbeta med telefon som arbetsredskap och du har erfarenhet av fakturering.

Det är meriterande om du har erfarenhet från vårdverksamhet eller företagshälsa.

Vi söker dig som är självgående och har integritet samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, du är lyhörd och smidig och bra på att skapa relationer. Vidare ser vi gärna att du styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande. För att klara av arbetet krävs att du kan organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt.

Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete tillsammans med ett trevligt och kompetent arbetslag. Vår kultur och arbetsgemenskap kännetecknas av innovation, helhetssyn och en stark vilja av att åstadkomma goda resultat tillsammans. Våra kunder finns inom varierande branscher. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.

Vill Du veta mer kontakta gärna Helena Börjesson, tel nr 010-2526746

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast den 4 oktober.



Vi tackar vänligt och bestämt nej till annons- och rekryteringsförsäljare i denna rekrytering.



Om Avonova

Vi är övertygade om att hälsoarbete lönar sig. Att välmående medarbetare i hållbara organisationer leder till ökad lönsamhet och ett tryggare arbetsliv. Det tjänar hela samhället på. Våra 700 experter stöttar varje dag små företag och stora organisationer att förebygga ohälsa och utveckla hållbar hälsa.

Våra ledord är dialog, helhet och hållbar. Det är ord som präglar både hur vi jobbar internt som vårt arbete mot kund.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avonova Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/56".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)

Arbetsplats
Avonova Strängnäs

Jobbnummer
5348623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: