Assistent Technical Product Manager, vikariat

AAK Sweden AB / Kulturjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kulturjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AAK Sweden AB i Karlshamn

För att bibehålla vår ledande position inom vegetabiliska oljor är vi ständigt på jakt efter välutbildade, kompetenta, engagerade, omsorgsfulla medarbetare som har kunden i fokus. Vi erbjuder en stimulerande och internationell arbetsmiljö bland duktiga kollegor i fler än 25 länder. AAK:s arbete är uppbyggt kring våra kunders verksamheter och vi tror starkt på långsiktiga kundrelationer. Genom vårt unika kundsamarbete utvecklar vi lösningar som uppfyller kundens specifika behov. Vår anläggning i Karlshamn tar emot råvaror från Sverige, Europa, Asien, Afrika och Amerika, varefter de processas och förädlas innan de exporteras från Karlshamn över hela världen.

Publiceringsdatum
2024-07-08

Om tjänsten
Som Assistent Technical Product Manager inom Personal Care kommer du att arbeta med att tillhandahålla och uppdatera teknisk och regulatorisk produktinformation samt besvara frågor från distributörer, kunder, kollegor och myndigheter över hela världen. I rollen ingår även hantering av master data och produktspecifikation samt att supportera Technical Product managern och Regulatory managern i sitt dagliga arbete och med problemlösning.
Tjänstens placering är i Karlshamn och du kommer att rapportera till Staffan Norberg, Director Product Technology & Innovation. Tjänsten är ett vikariat i 12 månader med startdatum i september/oktober 2024.
Vem är du?
Du har en kemi eller teknisk bakgrund eller erfarenhet från tidigare arbete inom produktion eller erfarenhet från SAP. Du har en förmåga att snabbt sätta dig in i och arbeta i olika IT-system. Koncernspråket är engelska.
Hos oss står kunden, initiativ, innovation, förbättringar och teamwork i fokus!
Personliga förmågor
För att lyckas med jobbet ser vi att du har förmåga att lösa problem i nära samarbete med dina kollegor. Som person är du detaljorienterad, ansvarsfull med kapacitet att snabbt sätta in sig i olika typer av frågeställningar. Du är serviceminded, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt och säkerställer att externa och interna kunder får snabba svar på sina frågor.
Du är en god kommunikatör som obehindrat kommunicerar med kollegor, kunder, distributörer och myndigheter över hela världen.
Kontakt och ansökan
Vill du veta mer om befattningen är du välkommen att kontakta Staffan Norberg på telefon 0454-829 77 eller via mail staffan.norberg@aak.com. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR Business Partner Karl Lindqvist via mail karl.lindqvist@aak.com
Välkommen att ansöka med CV samt ett personligt brev som förklarar varför du är rätt person för denna tjänst. Urval kommer att ske löpande, därför ber vi dig att sända din ansökan med CV snarast möjligt eller senast den 2 augusti 2024. Notera att ansökningar inte tas emot via e-mail.
Vi har gjort vårt val av kanaler för denna rekrytering och undanber oss vänligen att kontaktas av säljare, rekryteringsbyråer eller bemanningsföretag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AAK Sweden AB (org.nr 556478-1796)
Västra Kajen (visa karta)
374 82  KARLSHAMN

Jobbnummer
8792762

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AAK Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AAK Sweden AB: